آغاز ثبت نام از ساعت ۱۶ امروز

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۰ گفت: ثبت نام در این آزمون حداکثر تا ساعت ۱۶امروز ۱۷ آبان به صورت اینترنتی آغاز می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر سید جلال طباطبایی افزود: ثبت ‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۰ برای پذیرش دانشجو در سال ۹۱ از ۱۷ آبان ماه آغاز و تا ۲۵ آبان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ ویرایش اطلاعات از ۲۹ آبان تا اول آذر ماه ۹۰ است و داوطلبان چنانچه در درج اطلاعات خود اشتباهی داشته اند می توانند در این تاریخ به پایگاه سازمان سنجش مراجعه و آن را تصحیح کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ نیز از روز ۲۳ تا ۲۶ بهمن به صورت اینترنتی توزیع می شود و آزمون نیز در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه ۹۰ برگزار می شود.

طباطبایی اظهار داشت: دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ به اضافه امکان خرید اینترنتی کارت اعتباری این آزمون در حال حاضر برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ، دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام، پرداخت ۱۴۳ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی به صورت اینترنتی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فقط به صورت اینترنتی است و داوطلبانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول ) علاقه مند به انتخاب یکی از ۶۴ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم هستند باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر دارای شماره پرونده و رمز ورود به منظور ورود به سیستم نرم افزاری ثبت‌نام اینترنتی، به مبلغ ۱۴۳ هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند نیز علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام ۴۶ هزار ریال دیگر باید پرداخت کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات