آزمون این ۴ رشته ، فقط در تهران

محل برگزاری آزمون چهار رشته زبان و ادبیات اردو، مهندسی طراحی محیط زیست، نمایش عروسکی و مجموعه هنرهای موسیقی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ صرفاً تهران تعیین شده است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، آزمون داوطلبان متقاضی شرکت در هر یک از این چهار کد رشته منحصراً در شهرستان تهران برگزار می شود.

داوطلبان هر یک از کدرشته های ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ۱۳۶۰ (مجموعه هنرهای موسیقی) اعم از اینکه رشته را به عنوان رشته اصلی و یا رشته امتحانی دوم انتخاب کرده باشند، ضرورت دارد براساس اطلاعیه توزیع کارت برای شرکت در آزمون رشته امتحانی اصلی و رشته شناور به آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه مربوطه در تهران مراجعه کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد نیز از روز ۲۳ تا ۲۶ بهمن به صورت اینترنتی توزیع شده و آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه ۹۰ برگزار می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات