نخبگان

کنکور ۹۱ تخلف نداشت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به عدم گزارش درباره تخلف در آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ گفت: امیدواریم تا پس از پایان آخرین جلسه آزمون تخلفی گزارش نشود همچنان که سال گذشته تخلفی که آزمون را مختل کند، نداشتیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدحسین سرورالدین در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما در صورت هر تخلف جزئی جلوی آن را می گیریم اما خوشبختانه هنوز هیچ گزارشی از تخلف احتمالی در  کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ ارائه نشده است.

وی افزود: هیئت بدوی و نهایی رسیدگی به تخلفات آزمون ها کار خود را به روز انجام می دهد که به تناسب هر تخلف، مجازات هایی از تذکر کتبی تا لغو قبولی، محرومیت ۱۰ ساله از شرکت در آزمون و معرفی به مراجع ذی صلاح را شامل می شود.

سرورالدین با اشاره به داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱، گفت: امسال بیش از ۹۳۰ هزار داوطلب  و سال گذشته بیش از ۸۷۰ هزار نفر در آزمون شرکت کرده اند که امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ هزار نفر افزایش داشته ایم.

وی گفت: کلید اولیه آزمون ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. نتایج اولیه در خردادماه سال ۹۱ به صورت کارنامه منتشر می شود و پس از انتخاب رشته افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده اند، نتایج نهایی در شهریور ۹۱ منتشر خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش درباره پرمتقاضی ترین رشته های امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ گفت: رشته های مجموعه مدیریت، برق و حقوق پرمتقاضی ترین رشته های این دوره از کنکور بودند و کمترین متقاضی در رشته زبان اردو شرکت کرده اند.

وی با اشاره به حضور ۲۰ هزار عامل اجرایی در این دوره از آزمون گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ با حضور حدود یک میلیون داوطلب، در ۴۴ شهر، ۱۲۶ حوزه و ۲۰ هزار عامل اجرایی برگزار شده است که نشان دهنده اهمیت و بزرگی این آزمون است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات