آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی در ۱۹ خرداد

آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی از کد رشته امتحانی ۱۳۶۲ در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ در روز جمعه ۱۹ خرداد برگزار می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، آن دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه آزمون مجاز به انتخاب رشته در رشته امتحانی طراحی صنعتی هستند و نسبت به انتخاب کد یا کد رشته محلهای تحصیلی از این رشته اقدام می کنند می توانند در این آزمون عملی شرکت کنند.

آزمون عملی در روز جمعه ۱۹ خرداد ۹۱ منحصراً در شهرستان تهران برگزار می شود و داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون پروژه، روز چهارشنبه ۱۷ خرداد به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

هزینه برگزاری آزمون پروژه مبلغ ۵۹ هزار ریال (پنج هزار و نهصد تومان) است که این هزینه باید قبل از پرینت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط از سوی داوطلبان پرداخت شود.

امکان پرداخت اینترنتی این هزینه در سایت سازمان سنجش فراهم شده و داوطلبان می توانند با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است و کلیه داوطلبان باید برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند و زمان برگزاری، نام و آدرس محل برگزاری این آزمون در کارت ورود به جلسه آنها درج خواهد شد.

داوطلبان تنها به یک سوال در مدت ۲۴۰ دقیقه پاسخ می دهند. به داوطلبان رشته‌ طراحی صنعتی ۶ برگ مقوای “اشتنباخ” به ابعاد ۵۰*۳۵ سانتی متر (نصف مقوای اشتنباخ) به ضمیمه برگ سوال داده خواهد شد. هر داوطلب موظف است یک تخته شاسی مناسب به ابعاد ۵۰*۳۵ و وسایل معمولی طراحی و اسکیس (فقط مداد رنگی و ماژیک) منحصراً به همراه داشته باشد.

هیچ یک از داوطلبان اجازه آوردن وسائل اضافی اعم از کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت‌بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلمبرداری و یا عکس‌برداری و غیره (به جز موارد خواسته شده فوق) را ندارند. استفاده از هرگونه کتاب طراحی، کاغذ، (به جز آنهایی که در جلسه آزمون به داوطلب داده خواهد شد)، تصاویر متفرقه در جلسه آزمون اکیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب می شود.

در حین انجام پروژه قدم زدن، سرکشی برروی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به همدیگر مجاز نبوده و درصورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهد شد. هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی ممنوع است.

داوطلبان کد رشته امتحانی ۱۳۶۲ فقط می‌توانند در آزمون دو رشته پروژه دار شرکت کنند و چنانچه این نکته توسط برخی از داوطلبان رعایت نشود، برای این دسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویت‌های انتخابی، فقط یک رشته پروژه دیگر منظور خواهدشد.

به گزارش مهر، کنکور سراسری کارشناسی ارشد ۹۱ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۰ با رقابت بیش از ۹۳۰ هزار شرکت کننده برگزار شد و داوطلبان در ۱۳۷ رشته با هم به رقابت پرداختند و کارنامه اولیه ۴ خرداد منتشر می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات