نخبگان

فردا آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ارشد آزاد

داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ فردا مهلت نام نویسی در سامانه ثبت نام مرکز آزمون این دانشگاه را دارند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه فرصت دارند که با مراجعه به سامانه ثبت نامی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ این دانشگاه نام نویسی کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

پذیرش دانشجو فقط در رشته همنام و یا متجانس امکان پذیر است و در صورتی که گرایش داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته وجود نداشته باشد یکی از گرایشهای رشته مورد نظر توسط وی انتخاب شده و در فرم ثبت نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون درج می شود.

نوع پذیرش در این کنکور در مقایسه با سالهای گذشته تغییری نکرده و ۲ هزار و ۱۴۵ رشته محل در این دوره از پذیرش در نظر گرفته شده که افزایش ۲۹ درصدی را نشان می دهد اما تاکنون ظرفیت قطعی پذیرش از سوی مرکز آزمون اعلام نشده است.

روال خرید کارت اعتباری و ثبت نام در این آزمون تنها از طریق اینترنتی صورت می گیرد و درگاه بانکهای ملی، ملت، تجارت، پارسیان و پاسارگاد به منظور انجام خرید شناسه و رمز عبور ثبت نام، فعال است. از سوی دیگر، متقاضیان می توانند با مراجعه به خودپرداز شعب بانک ملی، کارت اعتباری را خریداری کنند.

با توجه به اینکه مرکز آزمون دانشگاه آزاد، فرصت دوباره ای برای جاماندگان از ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد این دانشگاه در نظر نگرفته، داوطلبان بهتر است پیش از روز پایانی ثبت نام، کارت اعتباری را خریداری کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات