نخبگان

تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

تاریخ اعلام نتایج اولیه

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در ۹۹ کد رشته امتحانی گفت: با برگزاری آزمون در ۳۲ کد رشته و ۱۵۹ هزار و ۱۶۵ داوطلب در عصر جمعه، آزمون کارشناسی ارشد پایان یافت.

آزمون کارشناسی ارشد در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار شد و آمار داوطلبان حاضر در آزمون و غایبان جلسه پس از جمع آوری کلیه پاسخنامه ها اعلام می شود.

وی افزود: کلید پاسخنامه به سئوالات در هر یک از کدرشته ها بر اساس برنامه پیش بینی شده از روز یکشنبه ۷ اسفند ماه منتشر می شود و پس از قرائت پاسخنامه ها توسط ماشین علامت خوان و کنترل های چندباره پاسخنامه و تایید صحت کلیه پاسخنامه ها، کارنامه داوطلبان پس از محاسبه نمرات خام، تراز و نمرات کل منتشر می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ در روز چهارم خرداد ۹۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و پس از آن مجازین به انتخاب رشته می توانند در روزهای ۵ تا ۹ خرداد کد رشته یا کد رشته های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته درج کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در نیمه اول شهریورماه در روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریور اعلام می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات