توزیع کارت شروع شد

مشاور سازمان‌ سنجش با اشاره به جزئیات توزیع کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ سال ۹۱ گفت: توزیع کارت ورود به جلسه برای ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مهر ، حسین توکلی می افزاید: ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ داوطلب در ۱۳۱ کد رشته و ۸۷ هزار و ۳۱۴ نفر داوطلب نیز در  ۶۴ کدرشته امتحانی شناور ثبت نام کرده اند و از همین رو ۱ میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد صادر شده است.

وی افزود: از میان کارتهای صادره شده ۵۱۰ هزار و ۳۱۷ کارت متعلق به زنان و ۵۰۷ هزار و ۱۶۹ کارت متعلق به مردان است.

توکلی خاطرنشان کرد: در صورتی که داوطلبان نسبت به بندهای ۳ ، ۷ و ۱۰ (جنس، معلولیت و زبان خارجی) معترض هستند ضروری است از روز دوشنبه ۲۴ بهمن ۹۰ از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان است و از هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری وارد سایت شده و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

جدول تعداد کارت های آزمون کارشناسی ارشد به همراه کدرشته های امتحانی

تعداد کارت های صادر شده داوطلبانزمانروزتعداد کدرشته امتحانی
۱۶۰ هزار و  ۷۵۸ نفرصبح چهارشنبه۲۶ بهمن۷ کد رشته امتحانی
 ۱۶۶هزار و ۲۴۴ نفرعصر چهارشنبه۲۶ بهمن۱۱ کد رشته امتحانی
۱۹۸ هزار و ۲۰۹  نفرصبح پنجشنبه۲۷ بهمن۶۴ کد رشته امتحانی
۱۶۱ هزار و ۲۰۵ نفرعصر پنجشنبه۲۷ بهمن۵ کد رشته امتحانی
۱۷۲ هزار و ۵ نفرصبح جمعه۲۸ بهمن۱۲ کد رشته امتحانی
۱۵۹ هزار و ۶۵ نفرعصر جمعه۲۸ بهمن۳۲ کد رشته امتحانی
جمع کارت های صادر شده : یک میلیون و ۱۷ هزار و ۴۸۶جمع کد رشته ها: ۱۳۱ کدرشته

توکلی تاکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۴ کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم شرکت کرده اند باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که خواستار اعمال بند پیام نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است پس از مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما نسبت به پرداخت هزینه ۴۶ هزار ریال (۴ هزار و ۶۰۰ تومان) به صورت الکترونیکی اقدام و سپس بند مربوط را در قسمت ویرایش اعمال کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: درب حوزه‌های امتحانی صبحها راس ساعت ۷:۳۰ صبح و بعد از ظهرها راس ساعت ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد. شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح راس ساعت ۸ صبح و بعدازظهر راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می شود.

به گزارش مهر، آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ سال ۹۱ در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه در ۴۴ شهر و با شرکت ۹۳۰ هزار و ۱۷۲ داوطلب برگزار می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات