دانشگاه آزاد داوطلبان متقلب را تحویل مراجع قضایی داد

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام کرد: چند نفر از داوطلبان که به صورت هماهنگ قصد تقلب از طریق تلفن همراه را داشتند شناسایی و طبق ضوابط به مراجع قضایی تحویل داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ دانشگاه آزاد با شرکت بیش از ۶۲۲ هزار نفر در تهران و ۱۴۲ حوزه امتحانی در کمال صحت و سلامت و در امنیت کامل برگزار شد.

در اطلاعیه مرکز آزمون دانشگاه آزاد آمده است: در این آزمون تمهیدات ویژه حفاظتی و امنیتی همانند سایر آزمون‌های دانشگاه از بدو ثبت‌نام داوطلبان به عمل آمد و تیم‌های مربوط به حفاظت و حراست آزمون، با بررسی سوابق برخی شرکت کنندگان نسبت به شناسایی افرادی که مشکوک به ارتکاب تخلف در جلسه آزمون بودند اقدام کردند.

در ادامه این اطلاعیه یادآور شده است: در همین رابطه با کنترل و مراقبت افراد شناسایی شده در حوزه‌های امتحانی مربوطه، چند نفر از این داوطلبان که به صورت هماهمنگ قصد تقلب از طریق تلفن همراه را داشتند شناسایی و طبق ضوابط با تنظیم صورت جلسه‌ای توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات