نخبگان

نتایج کنکور کارشناسی ارشد فردا اعلام می شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش با اشاره به زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ گفت: نتایج اولیه در روز شنبه ۶ خرداد منتشر می شود و ۳۰۷ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته می توانند از روز دوشنبه، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. وی افزود: از میان ۷۵۸ هزار و ۱۳ داوطلب حاضر در جلسه آزمون حدود ۳۰۷ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در مجموع این میزان ۳۹.۱۱ درصد داوطلبان را تشکیل می دهد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی یادآور شد: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد از روز شنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود و داوطلبان می‌توانند با استفاده از شماره داوطلبی، شماره پرونده و مشخصات شناسنامه‌ای، نتایج خود را مشاهده کنند.

توکلی اظهار داشت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد نیز شامل ضوابط، شرایط و مشخصات رشته های مورد نظر از روز شنبه ۶ خرداد منتشر می شود و داوطلبان امکان انتخاب یکصد کد رشته محل در این دوره از آزمون را دارند.

وی گفت: فرآیند انتخاب رشته برای داوطلبان واجد شرایط کنکور کارشناسی ارشد ۹۱، از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۸ خرداد آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ادامه دارد و توصیه می شود داوطلبان کد رشته محل های انتخابی خود را پیش از نهایی کردن در فرم اینترنتی، در فرم پیش نویس ارائه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: هر داوطلب پس از تایید نهایی کد رشته‌های انتخابی، کد ۱۵ رقمی دریافت می کنند که در غیر این صورت انتخاب رشته آنان مورد تایید قرار نگرفته است.

وی درباره میزان پذیرش در کنکور ارشد سال ۹۱ گفت: بیش از ۸۵ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ پذیرفته خواهند شد و نتایج نهایی نیز در محدوده زمانی ۱۱ تا ۱۳ شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات