نخبگان

نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ اعلام شد

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ دقایقی قبل در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و ۳۰۷ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از روز دوشنبه، برای انتخاب رشته اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست،  نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد و داوطلبان می‌توانند با استفاده از شماره داوطلبی، شماره پرونده و مشخصات شناسنامه‌ای، نتایج خود را مشاهده کنند.

از میان ۷۵۸ هزار و ۱۳ داوطلب حاضر در جلسه آزمون حدود ۳۰۷ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در مجموع این میزان ۳۹.۱۱ درصد داوطلبان را تشکیل می دهد.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد نیز شامل ضوابط، شرایط و مشخصات رشته های مورد نظر منتشر می شود و داوطلبان امکان انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل در این دوره از آزمون را دارند.

فرآیند انتخاب رشته برای داوطلبان واجد شرایط کنکور کارشناسی ارشد ۹۱، از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۸ خرداد آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ادامه دارد. توصیه می شود داوطلبان کد رشته محل های انتخابی خود را پیش از نهایی کردن در فرم اینترنتی، در فرم پیش نویس ارائه کنند.

هر داوطلب پس از تایید نهایی کد رشته‌های انتخابی، کد ۱۵ رقمی دریافت می کنند که در غیر این صورت انتخاب رشته آنان مورد تایید قرار نگرفته است.

به گزارش مهر، بیش از ۸۵ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ پذیرفته خواهند شد و نتایج نهایی نیز در محدوده زمانی ۱۱ تا ۱۳ شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات