تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد رشته های دارای شرایط خاص

اسامی چندبرابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ در ۱۲ تیرماه اعلام می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه‌ زمانی مصاحبه رشته ها، آزمون تشریحی، پروژه عملی و مصاحبه در کد رشته‌های امتحانی مربوطه این آزمون هم در ۱۲ تیرماه اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه دریافتی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ مجاز به انتخاب رشته شده و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در موعد مقرر اقدام کرده اند می توانند در تیرماه از شرایط کد رشته محلهای بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل مطلع شوند.

اسامی داوطلبان مجاز در رشته های خاص روز دوشنبه ۱۲ تیرماه ۹۱ از طریق سایت اینترنتی سازمان به نشانی www.sanjesh.org  منتشر می شود.

به گزارش مهر، کنکور سراسری کارشناسی ارشد ۹۱ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۰ با رقابت بیش از ۹۳۰ هزار شرکت کننده برگزار شد. داوطلبان در ۱۳۷ رشته با هم به رقابت پرداختند و ۳۰۷ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که نتایج نهایی پذیرش در این مقطع در روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریور اعلام می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات