نخبگان

توزیع کارت آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی

توزیع کارت آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ از امروز سه شنبه ۱۶ خرداد آغاز شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش پرینت کارت خود را دریافت کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی روز جمعه در دانشگاه شهید بهشتی به نشانی تهران، اوین، بلوار دانشجو به مدت۲۴۰ دقیقه برای کلیه داوطلبان برگزار می شود و فرآیند آزمون راس ساعت ۸ صبح برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون پروژه، در سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترسی است و آن دسته از داوطلبانی که در خصوص پرینت کارت با مشکلی مواجه می‌شوند می‌توانند برای رفع نقص از ساعت ۶ تا ۸ صبح روز جمعه ۱۹ خرداد به نماینده این سازمان مستقر در حوزه امتحانی مراجعه کنند.

هزینه برگزاری آزمون پروژه مبلغ ۵۹ هزار ریال است که داوطلبان باید قبل از پرینت کارت ورود به جلسه آن را به صورت اینترنتی که امکان آن در سایت سازمان سنجش فراهم شده‌، پرداخت کنند و با دریافت کد پرداخت و درج کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری، یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند.

به داوطلبان یک سوال داده خواهد شد که لازم است در مدت مذکور به آن پاسخ دهند. داوطلبان رشته‌ طراحی صنعتی ۶ برگ مقوای اشتنباخ به ابعاد ۵۰*۳۵ سانتی متر (نصف مقوای اشتنباخ) به ضمیمه برگ سوال داده خواهد شد.

هر داوطلب موظف است یک تخته شاسی مناسب به ابعاد ۵۰*۳۵ و وسایل معمولی طراحی و اسکیس (فقط مداد رنگی و ماژیک) به همراه داشته باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات