شانس دوباره برای قبول نشدگان در کنکور ارشد آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: داوطلبانی که در شهریورماه و پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد پذیرفته نشوند، امکان انتخاب رشته مجدد خواهند داشت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: پیش از این چنین امکانی برای داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وجود نداشت.

وی اظهار داشت: مرکز آزمون دانشگاه آزاد به داوطلبانی که در کنکور ارشد ۹۱ پذیرفته نمی‌شوند برای نخستین بار اجازه خواهد داد که امکان انتخاب رشته و اعلام علاقمندی در مرحله تکمیل ظرفیت داشته باشند.

سجادی مزیت‌های این امر را کاهش ریزش و افزایش بومی گزینی عنوان کرد و گفت: در گذشته در صورتی که داوطلبی در کنکور کارشناسی ارشد و در انتخاب خود پذیرفته نمی شد مرکز آزمون به انتخاب خود داوطلبان را در مرحله تکمیل ظرفیت و در سایر واحدهای دانشگاه آزاد که امکان قبولی داشتند، پذیرش می‌کرد.

به گزارش مهر، کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد با رقابت ۶۲۲ هزار و ۹۳۹ داوطلب در اردیبهشت ماه ۹۱ برگزار شد و نتایج نهایی آن در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات