نخبگان

انتشار اسامی معرفی شدگان رشته های خاص کنکور ارشد

اسامی چندبرابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل کنکور ارشد امروز اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگذاری مهر ، برنامه‌ زمانی مصاحبه این رشته ها و همچنین زمان برگزاری آزمون تشریحی، یا پروژه عملی و مصاحبه در کد رشته‌های امتحانی ذیربط آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ به همراه اسامی اعلام شده، بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

اسامی داوطلبان چند برابر ظرفیت داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه دریافتی در آزمون کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته شده و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در موعد مقرر اقدام کرده اند به همراه کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

بر این اساس،  ۳۲ هزار و ۲۶۵ نفر در ۶۰ رشته امتحانی و ۵۳۲ کد رشته امتحانی معرفی شده اند و ظرفیت نهایی رشته های دارای شرایط خاص ۷ هزار و ۲۱۳ نفر است.
داوطلبان جهت انجام فرآیند مصاحبه و سایر فرآیندهای اعلامی از سوی مراکز آموزشی مربوطه باید به این مراکز مراجعه کنند و عدم مراجعه به مراکز آموزشی جهت انجام مصاحبه، به منزله انصراف خواهد بود.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات