نخبگان

انجمن کارشناسی ارشد مجموعه حسابداری ( کد ۱۱۳۴ )

حسابداری در واقع زبان بیان وضعیت مالی شرکت‌ها و مؤسسات می‌باشد. حسابداری یک سیستم است که در آن اصول و استانداردهای گزارشگری مالی، طبقه‌بندی، ثبت و خلاصه کردن اطلاعات مربوط به دوره‌های گذشته و حال شرکت‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای آینده شرکت‌ها با فراهم کردن اطلاعات لازم، صورت می‌گیرد. حسابداری از جمله رشته‌های پر طرفدار در ایران است، زیرا هر واحد اقتصادی کوچک و بزرگ نیاز به یک یا چند حسابدار دارد. فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد حسابداری از بازار کار خوبی برخوردار هستند و امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری در داخل کشور میسر است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 

یک حسابدار خوب باید مسلط به حوزه تهیه‌ گزارش کارهای خود باشد. به همین دلیل باید بر ادبیات فارسی و همچنین ریاضیات اشراف داشته باشد. از جمله مشخصات ضروری یک حسابدار «رازدار بودن و سلامت اخلاقی» است، چون سازمان‌ها معمولاً مهم‌ترین اطلاعات مالی و محرمانه خود را در اختیار حسابدار قرار می‌دهند.

موقعیت‌های شغلی یک حسابدار در کشورها بسیار گسترده است، شرکت‌های خصوصی و دولتی، وزارت‌خانه‌های مختلف واحدهای تجاری، واحدهای صنعتی و شرکت‌های تولیدی، بانک‌ها، مؤسسات بیمه، سازمان حسابرسی، اداره بورس و اوراق بهادار، شرکت‌های کارگزاری خرید و فروش سهام از جمله مکان‌های فعالیت فارغ‌التحصیلان گروه حسابداری است.

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ – ۹۶ مجموعه حسابداری

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ – ۹۵ مجموعه حسابداری

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته حسابداری ۹۴-۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته حسابداری ۹۳-۹۴

دانلود تست کارشناسی ارشد مجموعه حسابداری ۹۲-۹۳

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته حسابداری ۹۱

دانلود سوالات کارشناسی ارشد ۹۰ مجموعه حسابداری

دانلود سوالات تست ارشد حسابداری ۸۹

دانلود سوالات تست ارشد حسابداری ۸۸

دانلود سوالات تست ارشد حسابداری ۸۷

دانلود سوالات تست ارشد مجموعه حسابداری سال ۸۶

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات