رشته کارشناسی ارشد دفاع سایبری

رئیس سازمان پدافند غیر عامل از راه اندازی رشته دفاع سایبری در هفته پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: در این هفته همچنین از مقالات پژوهشی و پایان نامه های برتر تقدیر می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر،  سردار غلامرضا جلالی، در نشست خبری که صبح امروز در خبرگزاری مهر با اشاره به جزئیات برنامه های این سازمان در هفته پدافند غیرعامل، افزود: نخستین روز این هفته شنبه ۶ آبان ماه است که روز فرهنگسازی، آموزش و پژوهش و تولید علم پدافند غیرعامل نامگذاری شد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل به بیان برنامه های این روز اشاره کرد و اظهار داشت: در این روز با حضور در دانشگاه ها و حوزه ها برنامه های ویژه ای برگزار می شود.

وی از راه اندازی کارشناسی ارشد رشته “دفاع سایبری” در این روز خبر داد و یادآور شد: علاوه بر این جشن فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد “پدافند غیر عامل”نیز برگزار می شود و در طی آن از مقالات برتر، کتابهای برتر، پایان نامه های برتر و مقالات پژوهشی برتر تقدیر به عمل می آید.

جلالی با بیان اینکه دانشجویان این رشته ها از طریق آزمون سراسری انتخاب می شوند، ادامه داد: با توجه به فعالیتهای آموزشی و تحقیقاتی و تلاشهای علمی که در این زمینه در کشور انجام شد، ایران در حوزه پدافند غیر عامل در دنیا از جایگاه خوبی برخوردار است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات