نخبگان

روشهای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۲

روشهای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

بنا به گزارش مستر تست، ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال ۱۳۹۲، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر است:

مراجعه به سایت سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) از سایت سازمان سنجش، آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت ‌نام.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت ‌نام منحصراً بصورت اینترنتی صورت می گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ انتخاب‌ یکی‌ از ۶۴ کدرشته‌ امتحانی‌ مندرج‌ در تبصره بند (الف) فوق به‌ عنوان‌ رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند.

این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر دارای شماره پرونده و رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی، به مبلغ ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی مندرج در جدول اصلی و شناور و علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت ‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵ هزار و ۸۰۰ تومان برای دوره‌های مذکور اقدام کنند.

آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی صبح و عصر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات