کسب رتبه‌های برتر آزمون کارشناسی ارشد توسط دانشجویان دانشگاه علوم دریایی چابهار

دکتر عباس هراتی مختاری گفت:‌ فارغ‌التحصیلان نخبه این دانشگاه موفق شدند در آزمون دوره‌های تحصیلات تکمیلی رتبه‌های اول ۷ دانشگاه برتر کشور را کسب کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش ایسنا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، ، اظهار داشت: بر اساس گزارش واصله از سازمان سنجش در آزمون تحصیلات تکمیلی سال۹۱ از ۳۸۱ دانشجوی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی، ۱۲۷ نفر موفق به قبولی در دوه‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته شده‌اند که با توجه به آمار فارغ التحصیلان دانشگاه در همان سال، درصد قبولی نسبت به فارغ التحصیلان ۳۳.۳ درصد می‌باشد.

وی افزود: از این پذیرفته‌شدگان، تعداد ۷ نفر توانسته‌اند رتبه‌های اول رشته‌های( مدیریت، مهندسی دریا، زیست شناسی، زبان و ادبیات انگلیسی، مهندسی صنایع و علوم اقتصادی را در دانشگاه‌های برتر کشور همانند صنعتی شریف، علامه طباطبایی و علم صنعت ایران را کسب کنند.

وی ادامه داد: این موفقیت علمی در ابعاد ملی، نشان از سطح علمی بالای دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار داشته که توانسته‌اند رتبه‌های اول رشته‌های تاپ این دانشگاه‌های برتر را کسب کنند.

وی با اشاره به رشد قبولی دانشجویان این دانشگاه در آزمون‌های تحصیلات تکمیلی، افزود: باتوجه به اهداف کاربردی دانشگاه، امروزه توانسته‌ایم به این سطح از توان علمی و پژوهشی دست یابیم که حضور نیروهای نخبه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در کسب رتبه‌های اول رشته‌های تاپ دانشگاه‌های برتر کشور، بستر عبور از دانشگاه‌های برتر را نیز فراهم سازد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار یادآور شد: این در حالیست که این دانشگاه همچنین به عنوان قطب آموزشی دریانوردی کشور توانسته نیروهای متخصص ناوگان دریایی ایران را نیز تامین کند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات