تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۹۲ دانشگاه آزاد تا فردا

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: آخرین فرصت برای جاماندگان از ثبت‌نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا پایان روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه است و داوطلبانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند در این آزمون ثبت‌نام کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org، بیست رشته/محل را براساس علاقه انتخاب کرده و آن را ثبت کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی افزود: در این آزمون انتخاب حوزه امتحان با داوطلب است و هر فرد می‌تواند نزدیک‌ترین شهر را به محل زندگی خود در بین ۴۶ حوزه‌ای که مرکز آزمون در سطح کشور تعیین کرده است، گزینش و در سایت ثبت کند.

اقبالی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۲، گفت: این آزمون در روزهای نهم، دهم و یازدهم خردادماه سال ۹۲ برگزار می‌شود و اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان در شهریور ماه سال ۹۲ است.

رئیس مرکز آزمون تأکید کرد: در صورتیکه متقاضیان در مراحل ثبت‌نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات