نخبگان

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۲ تمدید شد

ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۲ تا روز شنبه مورخ ۲۸/۱۱/۹۱ تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 دکتر اقبالی با اعلام این خبر به روابط عمومی مرکز آزمون گفت: داوطلبانی که تاکنون به هر دلیلی نتوانسته اند ثبت نام کنند، می توانند در آزمون ارشد ثبت نام کنند و این فرصت تا شنبه مورخ ۲۸/۱۱/۹۱ ادامه خواهد داشت. رئیس مرکز آزمون در ادامه گفت: داوطلبان باید به سایت  www.azmoon.org مراجعه و براساس علاقه ۲۰ رشته/محل را انتخاب کنند. متقاضیان باید درنظر داشته باشند که پذیرش صرفاً براساس اولویت نمره کل صورت می گیرد و ثبت یک رشته/محل در انتخاب اول مزیتی را جهت پذیرش ایجاد نخواهد کرد.

اقبالی درخصوص مزیت های دیگر آزمون ۹۲ افزود: داوطلبان می توانند حوزه امتحانی موردنظر خود را در بین ۴۶ حوزه ای که مرکز آزمون در سطح کشور تعیین کرده است، انتخاب کنند. این اقدام به آنها کمک می کند تا در نزدیکترین حوزه به شهر محل زندگی خود آزمون دهند و دچار هزینه های اضافی نشوند.

اقبالی در ادامه درخصوص ممتازین اعلام کرد: این دسته از علاقه مندان نیز می توانند در این فرصت ایجاد شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. نکتۀ مهم در مورد ممتازین اینست که رعایت شرط تجانس الزامی است، در حالیکه برای متقاضیان با آزمون (غیر ممتازین) امکان انتخاب رشته غیرمتجانس وجود دارد.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون در ۹، ۱۰ و ۱۱ خردادماه و اعلام نتایج در شهریورماه سال ۹۲ خواهد بود.

اقبالی در پایان توصیه کرد: اگر داوطلبان با سؤالاتی در زمینه های مختلف مواجه شدند، می توانند به آدرس اینترنتی porsesh@azmoon.net   سؤال خود را ایمیل یا به سایت های www.azmoon.org  وwww.purb-azmoon.com  مراجعه نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به سؤالات آنها پاسخ دهند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات