نخبگان

پاسخ وزارت علوم به حذف ۲۳ کدرشته محل‌ از دفترچه آزمون ارشد

مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم درباره حذف ۲۳ کدرشته‌محل از دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ دانشگاه‌ها، گفت: رشته‌های حذف شده مجوز نداشتند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 

دکتر ابوالفضل حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تمامی رشته‌هایی که برای تایید به ما ارسال می‌شود، چک می‌کنیم و آنهایی که برنامه مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی و یا مجوز شورای گسترش را ندارند از دفترچه حذف خواهند شد.

 

وی افزود: اما اگر اشتباهی در زمینه تایید رشته‌ها صورت گرفته باشد و یا مشکلی به وجود آمده باشد سازمان سنجش به ما اعلام می‌کند و ما پیگیری می‌کنیم، اما تا این لحظه سازمان سنجش موردی را به ما اعلام نکرده است.

 

به گزارش ایسنا، بر اساس اصلاحیه سازمان سنجش در دفترچه راهنمای انتخاب رشته ازمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات پزشکی و مدیریت پروژه و ساخت دانشگاه امیرکبیر در دوره روزانه برق قدرت و برق الکترونیک دانشگاه زنجان در دوره‌های روزانه و نوبت دوم، مهندسی عمران گرایش راه و ترابری دانشگاه ولیعصر رفسنجان در دوره روزانه، علوم سیاسی شهید باهنر کرمان و زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه خلیج‌فارس در دوره نوبت دوم، جغرافیای سیاسی خوارزمی تهران در دوره‌های روزانه و نوبت دوم و ۱۲ کد رشته محل نیمه حضوری از دانشگاه علامه طباطبایی در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی،‌حقوق خصوصی و مدیریت امور شهری از دفترچه انتخاب رشته سال ۹۲ حذف شده‌اند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات