پذیرش دانشجو استعدا درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان سال ۹۲-۹۳

 

قابل توجه کلیه دانشجویان برتر کارشناسی ورودی های

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 

 بهمن ۸۷، مهر۸۸ و بهمن ۸۸ متقاضی ادامه تحصیل بدون آزمون

 

 

نظر به تغییر ملاک حداقل تعداد واحد گذرانده در پایان نیمسال ششم تحصیلی ( حداقل ۹۴ واحد) و تغییر در نحوه ثبت تقاضا برای ورود به دوره کارشناسی ارشد ( بدون آزمون) دانشگاه سمنان و همچنین ایجاد رشته های جدید کارشناسی ارشد، کلیه دانشجویان برتر واجد شرایط استفاده از آیین نامه ارایه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر ( بدون آزمون) که متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه سمنان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ هستندملزم به ثبت نام از طریق سامانه گلستان دانشگاه سمنان به نشانی  www.golestan.semnan.ac.ir   به صورت اینترنتی می باشند.

 

بدین وسیله تاکید می گردد تمامی دانشجویان و دانش آموختگان برتر کارشناسی از جمله کسانی که قبلاً فرم تقاضای خود را به صورت دستی تکمیل و تحویل داده اند باید از طریق سامانه گلستان دانشگاه تقاضای خود را به همراه مدارک لازم ارسال نمایند.

 

به درخواست ها و تقاضاهایی که به غیر از روش گفته شده دریافت شوند هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

 

اطلاعیه مربوط به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون برای سال تحصیلی ۹۳-۹۲ شامل شرایط و مدارک لازم به زودی در سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام خواهد شد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات