پذیرش دانشجوی بدون کنکوردر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان

بر اساس این اطلاعیه، دانشگاه صنعتی اصفهان در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و طبق آیین نامه شماره ۲۲۳۵۴/ ومورخ ۹۱/۳/۲ این وزارتخانه، جهت تکمیل ظرفیت پذیرش بدون آزمون سال تحصیلی۹۳-۹۲، از بین دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته سال تحصیلی ۹۲-۹۱ سایر دانشگاه های دولتی، در مقطع کارشناسی ارشد و بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی در شش نیمسال تحصیلی، قرار گرفتن در میان ده درصد دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی در دانشگاه متبوع و بر مبنای درس های گذرانده شده تا پایان نیمسال تحصیلی ششم و فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری، از جمله شرایط داوطلبان متقاضی به منظور پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان است.

متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر ودریافت فرم ثبت نام می توانند حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه به پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی www.iutnews.ir مراجعه ویا با تلفن ۳۹۱۲۷۲۵ تماس حاصل نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات