تغییرات زمانی مصاحبه کدرشته های خاص ارشد در پردیسهای خودگردان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان سجش، موارد اصلاحی ایجاد شده در خصوص کد رشته های خاص مقطع کارشناسی ارشد پردیسهای خودگردان مشخص شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

سازمان سنجش درباره بازیگری کد ۱۳۵۷، اعلام کرد که مصاحبه و آزمون پروژه عملی بازیگری از کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ برای خواهران صبح و بعد از ظهر روزهای شنبه و یک شنبه ۱۵ و ۱۶ تیر و برای برادران طی روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد برگزار می شود.

این سازمان همچنین در خصوص دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد که علاوه بر آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان در سایت اینترنتی این سازمان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) اعلام شده، لازم است برای شرکت در مصاحبه با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر ساعت ۸ صبح ۲۶ خرداد در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه حضور بهم رسانند.

با اعلام سازمان سنجش در خصوص سازمان مدیریت صنعتی، از آنجائی که کد رشته محل ۱۵۲۱۲ از کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ این موسسه دارای شرایط خاص برای پذیرش دانشجو است، داوطلبان باید جهت انجام مصاحبه در روزهای  ۲۶ و ۲۹ خرداد با به همراه داشتن اصل و کپی مدرک کارشناسی، کپی صفحات شناسنامه، اصل کارت ملی و دو قطعه عکس برای مصاحبه به نشانی تهران – خیابان ولی عصر(عج)- نبش خیابان جام جم – سازمان مدیریت صنعتی مراجعه کنند.

با افراد واجد شرایط شرکت در مصاحبه برای تعیین روز و ساعت مصاحبه تماس گرفته خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات