فرآیند ثبت‌نام «پذیرش بدون آزمون» دانشجویان ممتاز و رتبه اول کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیانی که مشمول آیین‌نامه شماره ۲۲۳۵۴/ دوم خردادماه برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد هستند و موفق به اخذ پذیرش از هیچ دانشگاهی نشده‌اند، باید برای ثبت‌نام و انتخاب رشته از ۲۷ خرداد ماه تا ۸ تیرماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی افزود: دانشجویان واجد شرایط آیین‌نامه مذکور باید فرم تقاضانامه ورود به مقطع کارشناسی ارشد را که در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و در اختیار دانشگاه‌ها نیز قرار داده شده است را با تایید و مهر دانشگاه فارغ‌التحصیلی در سایت سازمان بارگذاری و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: جایابی توسط سازمان سنجش صرفاً برای دانشگاه‌ها و موسساتی صورت می‌گیرد که مستقیماً اقدام به پذیرش دانشجو براساس آیین‌نامه مذکور نکرده‌اند، لذا متقاضیانی که در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند، براساس ظرفیت‌های موجود گزینش خواهند شد و لزوماً تمام متقاضیان ثبت‌نام شده جایابی نخواهند شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات