نخبگان

اطلاعیه پذیرش دانشجو پردیس دانشگاه تربیت مدرس در نیم سال ۹۲-۹۳

به گزارش مستر تست به اطلاع می رسانیم پردیس دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۳-۹۲ فقط در رشته و گرایشهای اعلام شده در این آگهی دانشجو می پذیرد. پذیرش دانشجو در این دوره تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فهرست رشته های دارای پذیرش آزمون اختصاصی دوره کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی نیمسال اول سال تحصیلی۹۳-۹۲

رشته های جدید اضافه شده به فهرست :

۱ – مهندسی عمران، راه ترابری
۲ – مهندسی عمران،مهندسی برنامه ریزی حمل نقل

تذکر: لازم به ذکر است که سامانه ثبت نام از روز پنج شنبه ۹۲.۳.۲۳  فعال شده است و تا تاریخ ۲۰ تیر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

داوطلبان محترم می توانند با مراجعه به  وبگاه دانشگاه به نشانی  www.modares.ac.ir/edu و براساس مفاد زیر بصورت الکترونیکی ثبت نام نمایند.

شماره تلفن برای تماس ضروری ۸۸۹۷۶۷۸۶ می باشد.

الف : شرایط و ضوابط ثبت نام داوطلبان

۱. داشتن شرایط عمومی ورود به آموزش عالی
۲.
نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد
۳.
داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید وزارتتین علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
۴.
کلیه متقاضیان پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد مندرج در این آگهی باید با مراجعه به سایت دانشگاه به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام نمایند.
۵.
هر داوطب می تواند حداکثر در دو رشته ثبت نام نماید.
۶.
دوره آموزشی کلیه رشته های پردیس دانشگاه مشابه دوره های روزانه به صورت آموزشی – پژوهشی خواهد بود. لیکن دوره آموزشی کلیه رشته ها و گرایش های مهندسی عمران (شامل رشته های: مهندسی آب – سازه های هیدرولیکی – سازه های دریایی) صرفاً به صورت آموزش محور ارائه خواهند شد.
۷.
داوطلبان شاغل به تحصیل باید حداکثر تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ بطور قطع فارغ التحصیل شوند.
۸ .
پذیرش دانشجو براساس احراز شرایط عمومی، اختصاصی، کسب حد نصاب لازم در آزمون علمی و در صورتیکه داوطلب در دو رشته ثبت نام کرده باشد با رعایت اولویت رشته انتخابی داوطلب انجام خواهد شد. حدنصاب لازم در آزمون توسط دانشگاه تعیین می گردد و در صورت عدم احراز شرایط فوق،در یک گروه یا رشته امتحانی، پردیس خودگردان موظف به پذیرش و تکمیل ظرفیت در آن رشته نمی باشد.
۹.
پذیرش دانشجو در این دوره از طریق آزمون اختصاصی و بر اساس مقررات و آیین نامه های دانشگاه و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد. نحوه آزمون اختصاصی ( کتبی، مصاحبه، بررسی مدارک یا ترکیبی از آنها) در هر رشته طی اطلاعیه مورخ ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۲ از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه اعلام می شود.
۱۰.
دانشجویان پردیس دانشگاهی از خدمات رفاهی از قبیل خوابگاه، وام تحصیلی، یارانه غذای دانشجویی و غیره برخوردار نمی باشند. لیکن، می توانند از امکانات آموزشی و کمک آموزشی مانند کتابخانه، مرکز رایانه و مرکز اسناد و مدارک علمی بدون پرداخت هزینه و همچنین از امکانات رفاهی موجود مانند رستوران، مجتمع ورزشی، … به هزینه شخصی و طبق مقررات دانشگاه استفاده کنند.
۱۱.
پذیرفته شدگان مشمول خدمت وظیفه عمومی از تسهیلات معافیت تحصیلی بهره مند خواهند شد.
۱۲.
دانشجویان در طول دوره ملزم به رعایت کلیه مقررت و آئین نامه های آموزشی و انضباطی دانشگاه می باشند

ب : میزان شهریه دوره:

۱- شهریه تحصیلی دوره در کلیه رشته ها و گرایشهای مدیریت و اقتصاد و علوم انسانی ( به جز رشته مدیریت فناوری اطلاعات) ۱۶۰ میلیون ریال (یکصد و شصت میلیون ریال )  می باشد.
۲- شهریه تحصیلی دوره در کلیه رشته ها و گرایشهای فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر، علوم پزشکی، علوم زیستی و رشته مدیریت فناوری اطلاعات۱۸۰ میلیون ریال (یکصد و هشتاد میلیون ریال) می باشد.
تبصره ۵: کل شهریه دوره حداکثر طی دو قسط (قسط اول در آغاز تحصیل و قسط دوم در ابتدای سال دوم که مقارن با نیمسال سوم تحصیلی می باشد) دریافت می شود. همچنین دانشجو در هنگام ثبت نام و آغاز تحصیل باید معادل شهریه کل دوره ضمانت معتبر نزد امور مالی معاونت آموزشی دانشگاه بسپارد.
تبصره ۶ : شهریه مذکور مربوط به چهار نیمسال تحصیلی می باشد و در صورت گذراندن دروس جبرانی، مردودی و … و طولانی شدن دوره ی تحصیل بیش از چهار نیمسال تحصیلی، دانشجو باید شهریه تحصیلی دوره مازاد را وفق مقررات دانشگاه جداگانه پرداخت نماید.

٭ نشانی پردیس مرکزی دانشگاه:
تهران: تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و شهید چمران

٭ نشانی پردیس دانشگاهی خودگردان دانشگاه تربیت مدرس:
تهران: میدان فاطمی. ابتدای خ شهید گمنام، خ شهید جهانمهر، پ ۶ شماره تلفن: ۸۸۹۷۶۷۸۶ و ۸۸۹۷۶۹۸۷.

جهت اطلاعات تکمیلی به سایت زیر مراجعه نمایید:

www.modares.ac.ir

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات