نخبگان

پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اخذ مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی ارشد ترانزیت خارجی و بهینه‌سازی لجستیکی بنادر در دانشگاه علمی کاربردی این منطقه خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، ملک زاده ضمن حمایت از دستاوردهای علمی این دانشگاه از مسئولین دانشگاه­‌های معتبر کشور جهت بازدید از امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه و برنامه ریزی جهت راه‌اندازی شعب خود در منطقه آزاد چابهار دعوت کرد.

 

وی افزود: هم اکنون دانشگاه پردیس سیستان و بلوچستان، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه بین‌المللی چابهار در منطقه آزاد چابهار فعالیت می‌کنند و این منطقه از ظرفیت بالا و مناسب آموزشی و خوابگاهی برخوردار بوده و شاهد رشد روزافزون پذیرش دانشجو در این دانشگاه‌ها می‌باشد.

 

شایان ذکر است، دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد با پذیرش حدود ۲۰۰۰ دانشجو در ۲۰ رشته مرتبط با نیازمندی‌های منطقه از بدو آغاز به کار آن تاکنون توسط سازمان منطقه آزاد چابهار ایجاد شده و مراحل رشد و توسعه آموزشی و عمرانی را در این مدت طی کرده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ناشناس
مرداد ۷, ۱۳۹۴ ۷:۴۷ ب٫ظ

باسلام
من چطور میتوانم در رشته های ارشد دانشگاه علمی کاربردی چابهار ثبت نام کنم؟؟؟
ممنونم