پذیرش دانشجوی ارشد مهندسی لجستیک در دانشگاه علم و صنعت

براساس گزارش خبرگزاری مهر، دانشکده مهندسی صنایع برای سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته مهندسی لجستیک و زنجیره تامین دانشجو پذیرش می کند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

معرفی رشته مهندسی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین

صنایع و سازمان‌های کشور همواره نیازمند آن دسته از متخصصان مهندسی صنایع هستند که ضمن آشنایی با ابزارهای مهندسی صنایع و برخورداری از دید سیستمی، در زمینه طراحی و بهینه سازی سیستم های لجستیکی و زنجیره تأمین متبحر و توانمند باشند.

با این وجود، دانشکده های مهندسی صنایع کشور کمتر به این زمینه توجه کرده اند و در نتیجه، یک نیاز روز افزون نسبت به تخصص مهندسی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در بازار کار ایجاد شده است و با توجه به این مهم، گرایش مهندسی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین می تواند با تربیت مهندسان صنایع متبحر در زمینه مدیریت لجستیک زنجیره تأمین به خوبی این خلاء بزرگ را پر کند و با ارتقاء و بهبود فرآیندها و سیستم های لجستیکی و زنجیره تأمین موجبات رشد و توسعه مناسب صنایع و سازمان ها را فراهم آورد.

از جمله قابلیت‌ها و توانمندی‌ها خاص دانش آموختگان این گرایش می توان به مواردی چون توانایی در طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم های لجستیکی، طراحی و تجزیه و تحلیل انبار و عملیات های انبار داری، طراحی و بهبود سیستم های توزیع و شبکه حمل و نقل، طراحی و بهبود سیستم های جابجایی مواد، تجزیه و تحلیل و طراحی زنجیره تأمین،‌ تجزیه و تحلیل ماهیت و وضعیت تقاضا،‌ طراحی و پیکره بندی فرآیندهای لجستیک تجزیه و تحلیل اطلاعات در طول زنجیره تأمین و طراحی سیستم های اطلاعاتی مورد نیاز برای زنجیره تأمین مورد نظر اشاره کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات