ایجاد ۵ رشته جدید ارشد در دانشکده بهداشت

رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از تصویب پنج رشته جدید کارشناسی ارشد در این دانشکده خبر داد و گفت: دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با کمبود فضای فیزیکی روبروست که بزودی رفع می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 

علیرضا مصداقی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه‌هایی که در تهران هستند به دلیل قدیمی بودن، فضای آموزشی و پژوهشی وسیعی ندارند، گفت: طی این چند سال توسعه آموزشی و پژوهشی زیادی در کشور، به ویژه در دور‌ه‌های کارشناسی ارشد، phd و mph ایجاد شده است، بنابراین طبیعی است که فضای آموزشی به نسبت دانشجو و هیات علمی مناسب نباشد.

 

وی با اشاره به کمبود فضای فیزیکی در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: همیشه در فکر اصلاح این فضاها هستیم و دانشگاه نیز در تلاش است که فضای خود را از جمله در دانشکده بهداشت توسعه دهد که امیدواریم این مشکلات بزودی رفع شود.

 

مصداقی نیا با اشاره به تصویب پنج رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان بهداشت پرتوها، سم شناسی محیط، مدیریت تاسیسات شهری، مدیریت پسماند، اکولوژی انسانی، گفت: این پنج رشته در شورای برنامه‌ریزی به تصویب رسیده و آمادگی داریم که در این رشته‌ها پذیرش دانشجو داشته باشیم.

 

وی از راه‌اندازی دوره DRPH در دانشکده بهداشت خبر داد و گفت: منتظر تصویب این دوره در شورای برنامه ریزی علوم پزشکی هستیم تا به عنوان مقطعی جدید در آموزش مدیریت ایجاد شود و مدیران حوزه سلامت که در حوزه بهداشت فعالیت می‌کنند، بتوانند این دوره را طی کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات