تمدید زمان ثبت نام در پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی تا ۳۱ مرداد

مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد پردیس ٢ دانشگاه شهیدبهشتی تا ۳۱مرداد تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه شهید بهشتی در چارچوب سند چشم‌انداز بیست ساله کشور و برنامه استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش آموزش عالی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی با توجه به مصوبه هیئت امنای دانشگاه و مجوز شورای گسترش آموزش عالی برای رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در دومین مرحله از نام‌نویسی در بیش از ١٠٠ رشته و گرایش از طریق برگزاری آزمون اختصاصی ورودی و در صورت نیاز مصاحبه و یا بررسی سوابق تحصیلی زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برای پردیس شماره ۲ دانشگاه واقع در تهران (اکباتان) در سال تحصیلی ٩٣ -١٣٩٢ صورت خواهد گرفت.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام تا ۳۱ مرداد ماه به وبگاه دانشگاه به نشانی http://ic.sbu.ac.ir/ مراجعه و حداکثر در سه رشته – گرایش ثبت‌نام کنند.

ثبت نام پردیس شماره ۲ دانشگاه شهیدبهشتی در گروه‌های آموزش های الکترونیکی، هنر، کشاورزی، علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی برای سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ تمدید شده تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات