افزایش ظرفیت‌ آزمون ارشد علوم پزشکی

رییس مرکز سنجش اموزش پزشکی از افزایش ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

 

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی، اظهارکرد: بر اساس اعلام دبیر خانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی علاوه بر ظرفیت‌های اعلام شده‌،‌ ظرفیت پذیرش دربرخی از رشته هی امتحانی افزایش یافته است.

 

وی در خصوص جزئیات افزایش ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون، گفت: در مجموع ۱۸۲ ظرفیت به ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون اضافه شده است که از این تعداد ۸۳ ظرفیت به دانشگاه‌های علوم پزشکی، ‌۱۱ ظرفیت به دانشگاه آزاد و ۸۸ ظرفیت به شعب بین‌الملل اضافه شده است.

 

حسن زاده افزود: داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۵ مرداد ماه نسبت به ویرایش انتخاب رشته محل‌های تحصیل خود اقدام کنند.

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: تاریخ ویرایش انتخاب محل‌های تحصیل به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و آخرین مهلت ویرایش جهت افزایش محل‌های پذیرش جدید و یا تصحیح انتخاب‌های قبلی است.

 

شایان ذکر است، پیش از این ظرفیت پذیرش ۵۱۹۵ نفر اعلام شده بود که از این تعداد ۴۱۱۴ نفر در دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۶۵ داوطلب در دوره شبانه، ۳۶۲ داوطلب در واحد بین‌الملل، ۲۷۵ داوطلب در دانشگاه آزاد و ۷۹ در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله بودند که اکنون نیز به این میزان ظرفیت اضافه شده است.

 

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی با رقابت ۷۱ هزار داوطلب در روزهای نهم و دهم خرداد ماه ۹۲، در ۳۰ شهر و ۳۱ حوزه امتحانی برگزار شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات