نخبگان

مهلت ثبت‌نام کارشناسی ‌ارشد استعدادهای درخشان امروز به پایان می‌رسد

مهلت ثبت‌نام برای مقطع کارشناسی ‌ارشد استعدادهای درخشان دوره‌های کارشناسی، امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه به پایان می‌رسد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهلت ثبت‌نام برای مقطع کارشناسی‌ارشد استعدادهای درخشان دوره‌های کارشناسی امروز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه به پایان می‌رسد.

برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر تا فردا فرصت دارند تا در دانشگاه‌های محل قبولی ثبت‌نام کنند.

پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام باید اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن را همراه داشته باشند.

داوطلبان همچنین ضروری است که اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره  ۲۲۳۵۴ دوم خرداد ۹۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

شایان ذکر است؛معرفی‌نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت سازمان سنجش در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.

پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نیستند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (۱) را ارائه دهند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

همچنین اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها به همراه شش قطعه عکس تمام رخ ۳×۴ تهیه شده در سال جاری نیز از جمله مدارکی است که داوطلبان باید برای ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.

برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌شود، باید ۱۲ قطعه عکس ۳×۴ ارائه دهند.

همچنین برای برادران ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۲ دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۲ مشخص کند الزامی است. همچنین کارمندان دولت باید حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع را به همراه داشته باشند.

بنابراین گزارش؛پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه فارغ‌التحصیل شوند. بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا این زمان فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره ۲۲۳۵۴/و در روز ۲ خرداد ماه سال ۹۱ و مصوبات مربوطه مشخص شود، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.

شایان ذکر است؛عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.

پذیرفته شدگان در فرصت باقی‌مانده در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنند و در صورت اقدام به هر روش دیگر (حضوری، مکاتبه و…) پاسخگویی از طرف سازمان سنجش انجام نخواهد گرفت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات