آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور

مسئول آزمون دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور یکشنبه ۱۴ مهرماه خبر داد و به داوطلبان درباره سوءاستفاده سازمان‌ها و موسسات آموزشی تبلیغاتی هشدار داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مهندس بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۹۲ از ۱۴ مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: ثبت‌نام این دوره از آزمون تا روز ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص زمان برگزاری سیزدهمین دوره آزمون پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، اظهارکرد: آزمون داوطلبان در کلیه رشته‌های امتحانی در روز جمعه ۲۹ آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه افراد واجد شرایط برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، می‌توانند در کنکور فراگیر نیز شرکت کنند، اظهارکرد: دانشگاه پیام نور برای ورودی‌های بهمن ۹۲ و ورودی مهر ۹۳ امسال پذیرش دانشجو دارد، بنابراین افرادی که دوره لیسانس خود را تا ۳۱ شهریور ۹۳ به اتمام برسانند می‌توانند برای ورودی مهر ۹۳ در این آزمون شرکت کنند.

بهرامی با بیان اینکه دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴ مهر منتشر می‌شود، گفت: تمام جزئیات در این دفترچه آمده است و لازم به ذکر است که امسال دانشگاه پیام نور در ۲۲۰ رشته و گرایش امکان پذیرش دانشجو دارد.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی آزمون فراگیر ارشد، افزود: نتایج نهایی آزمون هفته اول بهمن ماه اعلام می‌شود.

هشدار دانشگاه پیام نور به داوطلبان درباره سوء استفاده سازمان‌ها و موسسات آموزشی

مسئول آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به سوء استفاده سازمان‌ها و موسسات آموزشی، تاکید کرد: هیچ کدام از سازمان‌های آموزشی مورد تایید دانشگاه پیام نور نیست و به همین دلیل از داوطلبان تقاضا داریم تحت تاثیر تبلیغ این موسسات قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور امسال ۱۰۰ رشته و گرایش جدید اضافه کرده است، گفت: هیچکدام از این موسسات سابقه تدریس این گرایش‌ها را نداشته‌اند و طبیعی است که در ۵۰ درصد از این رشته‌ و گرایش‌ها تبلیغات آن‌ها بی‌مورد است و می‌توان از آن با نام کلاهبرداری یاد کرد.

بهرامی با بیان اینکه کار گروهی در وزارت علوم مسئولیت بررسی عملکرد این موسسات را بر عهده دارد، گفت: البته میزان تبلیغ و گسترش این موسسات نسبت به دو سال گذشته کاهش یافته است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات