نخبگان

بررسی موردی شرایط متضرران مالی ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۹۳

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از بررسی موردی شرایط متضرران مالی ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای برخی از ثبت‌نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ گفت: متاسفانه ایرادات به وجود آمده در روند پرداخت اینترنتی مبلغ ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، باعث شد تا این مبلغ از حساب برخی از داوطلبان کسر شده و آنها مجبور به تهیه کارت‌ اعتباری دیگری شوند.

وی افزود: بر همین اساس این افراد شاید منتظر بازگشت اتوماتیک مبلغ کسر شده به حسابشان باشند اما مسئله اینجاست که این مشکل باعث شده تا مبلغ کسر شده به حساب سازمان سنجش واریز شود و به حساب داوطلبان برگشت داده نشود.

توکلی در توضیح چگونگی رفع این مشکل خاطرنشان کرد: داوطلبانی که با چنین مشکلی رو‌به‌رو شده‌اند می‌توانند از طریق مراجعه حضوری، مکاتبه یا برقراری ارتباط از طریق سایت سازمان چنین مواردی را اطلاع‌رسانی کنند تا مسئولین مرتبط با این مسئله،به صورت موردی موضوع را بررسی کنند و مبالغ کسر شده را بار دیگر به حساب‌ها برگردانند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات