نخبگان

ایجاد ۲ رشته جدید کارشناسی ارشد در واحد علوم و تحقیقات

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از ایجاد ۲ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد این واحد خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، سید ابراهیم حسینی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این واحد دانشگاهی، گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی وقفه، شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ۲ رشته و گرایش جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات موافقت کرده و آن را به تصویب رساند.

وی گفت: رشته‌های مهندسی کشاورزی گرایش مکانیک ماشین‌های کشاورزی و مهندسی منابع طبیعی گرایش فرآوری محصولات شیلاتی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد مورد تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفته است و ایجاد این دو رشته به دانشگاه ابلاغ شده است.

حسینی افزود: از ترم آینده دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته و گرایش‌های تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی می‌کند.

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات با ذکر اینکه درخواست ایجاد این دو گرایش براساس نیازسنجی علمی و آموزشی و بر اساس تقاضای وجود این گرایشات تخصصی در بخش آموزش عالی و دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی صورت گرفته است، تصریح کرد: دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات به دنبال پاسخگویی به نیازهای به روز علمی و آموزشی در بخش کشاورزی همواره به دنبال ایجاد رشته‌های جدید و پاسخ به مطالبات جامعه علمی کشور است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات