نخبگان

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۳ شروع شد

به گزارش مسترتست، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ از امروز ۱۲ آبان ماه در سامانه سازمان سنجش آغاز و تا ۱۹ آبان ادامه دارد.
داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پس از آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام و پرداخت اینترنتی ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان هزینه ثبت‌نام نسبت‌به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین داوطلبان می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی رشته امتحانی اصلی و رشته امتحانی شناور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم ‌هستند ضرورت‌ دارد کد رشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند و برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر ، با مبلغ ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان علاوه بر کارت اعتباری نخست خریداری کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون چنانچه علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است ضمن اطلاع از رشته‌های امتحانی که دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آنها پذیرش می‌کنند علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵ هزار و ۸۰۰ تومان برای دوره‌های مذکور به منظور اعلام علاقمندی، اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ کلیک کنید

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات