نتایج پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت ارشد ۹۲ اعلام شد

به گزارش مسترتست، نتایج پذیرفته شدگان نهایی کد رشته های امتحانی تکمیل ظرفیت و ظرفیت های جدید و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۲ در سایت سازمان سنجش منتشر شد .

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

اطلاعیه اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی و هم چنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محلهای بورسیه و دارای شرایط خاص از کد رشته‌های امتحانی تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل ) سال ۱۳۹۲

 یرو انتشار اطلاعیه‌های مورخ ۲۲/۷/۹۲ و ۲۸/۷/۹۲  این سازمان در خصوص اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در برخی از کد رشته‌های آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۲ بدین وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی برای ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی ذیربط و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته های محلهای بورسیه و دارای شرایط خاص را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:

الف– آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کدمحلهای تحصیلی از کدرشته‌های امتحانی مندرج در هفته نامه خبری و اطلاع رسانی پیک‌سنجش مذکور و هم چنین پایگاه اینترنتی این سازمان بوده‌اند و فهرست اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، لازم است در یکی از روزهای دو‌شنبه و یا سه‌شنبه مورخ ۲۷ یا ۲۸/۸/۹۲ با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۳/۶/۹۲ این سازمان در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان سنجش) برای ثبت‌نام به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند. داوطلبان برای اطلاع از هرگونه موارد احتمالی(اعم از برنامه زمانی جدید برای ثبت‌نام و یا مدارک) قبل از مراجعه به دانشگاهها و موسسات آموزش محل قبولی به وب‌سایت این دانشگاهها مراجعه نمایند.
ب– آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد یا کد رشته محلهای تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص از موسسات ذیل این اطلاعیه بوده‌اند و فهرست اسامی آنان در سایت اینترنتی در ردیف معرفی شدگان چند برابر نیز درج گردیده، لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل مورد لزوم با توجه به مندرجات این اطلاعیه به ارگان بورسیه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.
یادآوری:
۱- نتایج نهایی کدرشته محلهای تحصیلی از رشته‌های بورسیه و دارای شرایط خاص پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.
۲- آن دسته از داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی و هم چنین در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مراحل مصاحبه و سایر موارد مورد لزوم قرار گرفته‌اند « بندهای الف و ب فوق» لازم است مطابق مفاد هر دو بند در موعد مقرر اقدام نمایند.
۳- چنانچه داوطلبی با توجه به علاقه مندی خود، فقط یک مورد را پیگیری نماید، متعاقباً نمی‌تواند برای مورد دیگر، بعداز مهلت مقرر اقدام نماید.
۱- پژوهشکده مواد و زیست مواد (غیر انتفاعی) – تهران
کلیه معرفی‌شدگان رشته‌های مهندسی پزشکی – بیومکانیک و مهندسی پزشکی – بیو مواد این پژوهشکده (کدهای ۳۳۵۲۸ و ۳۳۱۹۷) لازم است برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه علمی از روز سه‌شنبه ۲۱/۸/۹۲ به وبگاه اینترنتی این پژوهشکده  مراجعه نمایند.
۲- دانشکده اصول‌الدین
معرفی‌شدگان لازم است برای انجام مراحل آزمون و مصاحبه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ذیل مطابق جدول زیر به نشانی ذیربط مراجعه نمایند.
شعبه
تاریخ
روز
ساعت
کد رشته تحصیلی
جنسیت
تهران
۱/۹/۹۲
جمعه
۱۲-۸
۱۲۷۰۶
مرد
۱/۹/۹۲
جمعه
۱۲-۸
۱۲۷۰۲
زن
قم
۲/۹/۹۲
شنبه
۱۵-۸
۱۲۷۰۳
زن
۴/۹/۹۲
دوشنبه
۱۵-۸
۱۲۹۰۱
زن
۵/۹/۹۲
سه شنبه
۱۵-۸
۱۲۹۰۲
مرد
۶/۹/۹۲
چهارشنبه
۱۵-۸
۱۱۷۷۱
مرد
۷/۹/۹۲
پنجشنبه
۱۵-۸
۱۱۷۷۰
زن
مدارک مورد نیاز:(۱) دو سری کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت. (۲)ارائه مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا گواهی پایان تحصیلات. (۳) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۲. (۴) دو قطعه عکس پشت نویسی شده. (۵)یک عدد پوشه.
۱- نشانی شعبه تهران: بالاتر از میدان ولیعصر(عج) – خیابان شهید فخاری –پلاک ۲۱– تلفن: ۷-۸۸۳۴۰۳۶-۰۲۱
۲- نشانی شعبه قم: فلکه جهاد- خیابان ۱۵ خرداد – ۷۰ متری عمار یاسر- خیابان قدوسی- بالاتر از مجتمع مسکونی الغدیر.- تلفن: ۶-۳۷۷۷۳۵۲۵-۰۲۵
۳- دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واحد قم
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه به سایت اینترنتی این دانشکده  مراجعه نمایند.
۴- دانشگاه افسری امام علی(ع) – نزاجا
از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در یکی از تاریخهای ۲۵، ۲۷ و ۲۹/۸/۹۲ مصاحبه به عمل خواهد آمد که لازم است داوطلبان برای انجام مصاحبه در ساعات اداری به نشانی تهران، خیابان امام خمینی(ره)، دانشگاه افسری امام علی(ع)، دفتر معاونت آموزش مراجعه فرمایند. ضمناً باید در روز مصاحبه اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی را نیز همراه داشته باشند.
۵- دانشگاه شاهد
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲ به سایت اینترنتی این دانشگاه مراجعه نمایند.
۶- دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران – تهران
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲ به سایت اینترنتی این دانشگاه   مراجعه نمایند.
۷- دانشگاه‌ صنعتی‌ مالک‌ اشتر
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲ به سایت اینترنتی این دانشگاه  مراجعه نمایند.
۸- دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) – نوشهر
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲  به سایت اینترنتی این دانشگاه مراجعه نمایند.
۹- دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب – قم
مصاحبه از معرفی‌شدگان از روز سه شنبه ۲ آذرماه ۱۳۹۲ به مدت ۳ روز از داوطلبان انجام خواهد شد (بدیهی است با داوطلبان در مورد تاریخ و ساعت دقیق مصاحبه تماس گرفته خواهد شد) و لازم است داوطلبان در روز مصاحبه اصل و یک سری کپی مدرک کارشناسی، اصل و یک سری کپی شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس و پر کردن فرمهای مربوط که در سایت دانشگاه بارگزاری خواهد شد را به همراه داشته باشند.
۱۰- دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمومنین(ع) – اهواز
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲ به سایت اینترنتی این دانشگاه مراجعه نمایند.
۱۱- دانشگاه غبرانتفاعی قرآن و حدیث
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲ به سایت اینترنتی این دانشگاه  مراجعه نمایند.
۱۲- دانشگاه‌ مذاهب اسلامی
– معرفی‌شدگان لازم است با در دست داشتن مدارک لازم برای انجام مراحل آزمون شفاهی در تاریخ مقرر به نشانی ذیل مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز: (۱) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۲، (۲) داوطلب لازم است لیست تمامی دروس گذرانده شده در مقطع کارشناسی را به همراه نمره اخذ شده با احتساب معدل کل دروس گذرانده از دانشگاه مربوطه دریافت و کپی آن را همراه سایر مدارک ارائه نماید. (در صورتی که دانشگاه مربوطه امکان تحویل لیست نمرات را نداشته باشد بایستی داوطلب نام تمامی دروس و نمرات را در یک برگ درج نموده، ضمن امضاء و تأیید آن توسط خود داوطلب نسبت به ارائه آن اقدام نماید). (۳) ارائه اصل مدرک یا گواهی موقت فراغت از تحصیل و یک برگ تصویر آن برای کسانی که در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند. (۴) ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر از محل تحصیل با ذکر تعداد واحد گذرانده و میانگین معدل کل. (۵) ارائه سوابق پژوهشی، تحقیقاتی، تألیف و ترجمه، (۶) ارائه مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه، (۷) دو قطعه عکس ۴´۳، (۸) تصویر کامل شناسنامه از تمام صفحات، (۹) تصویر کارت ملی. (۱۰) ارائه فیش پرداخت مبلغ ۰۰۰/۱۵۰ریال (پانزده هزار تومان) به حساب شماره ۵۵۱۳۸۴۸۶-۱۹۷ نزد بانک تجارت شعبه فلسطین جنوبی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت). (۱۱) فرم پرسشنامه فردی تکمیل شده که از سایت اینترنتی این دانشگاه قابل پرینت است.
مواد آزمون شفاهی (کلیه رشته‌ها) : (۱) در حد دروس کارشناسی مربوطه می‌باشد. (۲) اطلاعات عمومی و بین‌المللی در حوزه جهان اسلام.
– تاریخ برگزاری آزمون شفاهی برادران: یکشنبه ۳/۹/۹۲.
– از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۵:۰۰ بعدازظهر.
– تاریخ برگزاری آزمون شفاهی خواهران: دوشنبه ۴/۹/۹۲.
– از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۵:۰۰ بعدازظهر.
مکان‌آزمون: ‌تهران،‌ خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان شهید روانمهر، پلاک ۳، دانشگاه مذاهب اسلامی‌
 – شماره تماس:۶۶۴۶۵۲۵۲ داخلی‌های ۱۱۶، ۴۰۹ و ۴۱۴.
۱۳- سازمان مدیریت صنعتی (غیرانتفاعی)
از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در تاریخهای ۲/۹/۹۲ و ۳/۹/۹۲ مصاحبه به عمل خواهد آمد که لازم است داوطلبان برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۵/۸/۹۲ و ۲۶/۸/۹۲ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ تماس حاصل فرمایند. ضمناً باید در روز مصاحبه کپی شاسنامه، کارت ملی، کپی کارت پایان خدمت، اصل و کپی مدرک کارشناسی، ۲ قطعه عکس و گواهی ۳ سال سابقه کار را نیز همراه داشته باشند.
۱۴- نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲ به سایت اینترنتی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) – نوشهر مراجعه نمایند.
۱۵- مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران – تهران
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲  به سایت اینترنتی این موسسه مراجعه نمایند.
۱۶- مؤسسه غیرانتفاعی رفاه تهران
کلیه معرفی‌شدگان رشته‌ علوم اجتماعی – مطالعات فرهنگی این موسسه (کد ۱۲۴۷۳) لازم است برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه علمی از روز شنبه ۲۵/۸/۹۲ به وبگاه اینترنتی این موسسه مراجعه نمایند.
 آدرس: تهران – میدان بهارستان – ضلع شرقی ساختمان مجلس شورای اسلامی – ابتدای خیابان مردم – تلفن: ۳۳۵۲۱۷۷۶
۱۷- مؤسسه غیرانتفاعی سوره
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲ به سایت اینترنتی این موسسه  مراجعه نمایند.
تذکرات مهم:
۱-  بر اساس مکاتبات واصله از دانشگاه هنر اسلامی تبریز کدرشته محل ۵۱۱۲۹ از کد رشته امتحانی ۱۳۵۲وکدرشته محلهای ۵۱۳۰۴ و ۵۰۳۴۶ از کدرشته امتحانی ۱۳۵۹ مربوط به این دانشگاه حذف گردید.
۲- ظرفیت کدرشته محل ۵۱۴۰۷ از کدرشته امتحانی ۱۳۶۲ دانشگاه هنر اسلامی تبریز از ۳ نفر به ۶ نفر افزایش پیدا کرده ‌است.
۳- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.
۴- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۳ را ندارند.
۵- عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.
ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با شماره تلفنهای ۹-۸۸۹۲۳۵۹۵ (کد۰۲۱) مطرح و یا با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان درمیان بگذارند.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات