نخبگان

پذیرش دو رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد کرمانشاه

دو رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به تصویب رسید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر فریبرز یوسفوند معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: دو رشته فیزیک (حالت جامد) و مهندسی کشاورزی (علوم دامی گرایش تغذیه طیور) در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه تصویب شده است.

وی افزود: با توجه به امکانات و پتانسیل‌های موجود به خصوص بهره‌وری از اعضای هیات علمی مجرب و فضای مناسب آموزشی دو رشته فیزیک (حالت جامد) و مهندسی کشاورزی (علوم دامی گرایش تغذیه طیور) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

یوسفوند تصریح کرد: تاکنون ۳۰ رشته جدید در مقاطع و گرایش‌های مختلف جهت تصویب از سوی این دانشگاه به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ارسال شده و به تایید این سازمان رسیده و در شورای گسترش وزارت علوم در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه در میان رشته‌های در دست تصویب، دو رشته در مقطع دکتری در نظر گرفته شده و مابقی آن در مقاطع کارشناسی و ارشد است، اظهار کرد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دو رشته مصوب اعلام شده می‌توانند برای ترم بهمن ماه ۹۲ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات