نخبگان

افزودن دو رشته جدید کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه آزاد سمنان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از افزودن دو رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: با تصویب دو رشته جدید، تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به ۹۸ رشته رسید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان ، دکتر غلامحسن واعظی در این باره گفت: با تصویب شورای گسترش عالی وزارت علوم رشته‌های تحصیلی مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی و زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی افزوده شد.

وی افزود:بر اساس برنامه پنج‌ساله دانشگاه آزاد اسلامی، گسترش تحصیلات تکمیلی و اصلاح هرم هیات علمی در چند سال اخیر در دستور کار واحد سمنان قرار گرفته است.

واعظی افزود: در سال جدید به دنبال اخذ مجوز شش رشته دیگر نیز هستیم تا بتوانیم در بحث تحصیلات تکمیلی در منطقه حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: تا کنون پرونده شش رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته در مقطع دکتری تکمیل و جهت تصویب به شورای گسترش ارسال شده است.

واعظی با بیان اینکه به دنبال گسترش رشته‌های کاربردی هستیم ،گفت: بیشترین تلاش در اخذ مجوز برای علوم بین رشته ای از جمله مهندسی پزشکی و علوم نانو تکنولوژی و رشته هایی از این دست است تا بتوانیم از این راه دانشجویان رشته‌های مختلف در مقاطع پایین‌تر را جذب نماییم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تاکید کرد: امکانات و زیرساخت ها برای گسترش و توسعه آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی مهیاست و قرار گرفتن در میان استان هایی نظیر تهران، مازندران، خراسان، اصفهان و گرگان، سمنان را برای جذب دانشجویان غیر بومی متمایز کرده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات