نخبگان

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاهی

به اطلاع می رساند پردیس دانشگاهی (خودگردان) دانشگاه تربیت مدرس به استناد مجوز شماره ۲۵۷۹۱ مورخ ۲۸/۲/۹۲ دفتر گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و مجوز شماره ۶۶۱۴۳ مورخ ۱۳/۹/۹۲ سازمان سنجش آموزش کشور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته و گرایشهای اعلام شده در این اطلاعیه از طریق برگزاری آزمون اختصاصی با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور و رعایت شرایط و ضوابط ذیل دانشجو می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

الف: عناوین دوره ها/رشته ها و ظرفیت پذیرش دانشجو:

۱- کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته حقوق جزا و جرم شناسی
۲ – کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته زیست شناسی-ژنتیک (علوم زیستی)
۳- ظرفیت پذیرش دانشجو در هر رشته: ۱۵ نفر
تبصره ۱: پذیرش دانشجو در ظرفیت اعلام شده صرفا در صورت احراز نصاب علمی موردنظر دانشگاه توسط داوطلبان انجام خواهد شد و در غیر اینصورت دانشگاه ملزم به پذیرش/تکمیل ظرفیت نخواهد بود.

ب : شرایط و ضوابط ثبت نام داوطلبان

۱. داشتن شرایط عمومی ورود به آموزش عالی.
۲. نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد.
۳. داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.
تبصره ۲: ادامه تحصیل فارغ التحصیلان کلیه رشته های کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بلامانع است. در صورت قبولی دانشجو از رشته های کارشناسی غیر مرتبط با رشته کارشناسی ارشد، دانشجو موظف است دروس پیشنیاز لازم را به پیشنهاد گروه آموزشی بگذراند و هزینه دروس پیشنیاز را جداگانه پرداخت کند.
تبصره ۳: مدرک معادل کارشناسی قابل قبول نیست.
۴. کلیه متقاضیان پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد مندرج در این آگهی باید با مراجعه به نشانی سایت اینترنتی دانشگاه به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام نمایند.
۵. مهلت ثبت نام از تاریخ ۲۳ آذرماه لغایت ۷ دی ماه ۱۳۹۲ خواهد بود. با توجه به مقررات آزمون اختصاصی، آزمون رشته هایی که مشمول آزمون کتبی شوند در روز پنج شنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۳۹۲ و آزمون رشته هایی که مشمول مصاحبه علمی و بررسی مدارک شوند مصاحبه علمی آنها در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۲ برگزار می گردد.
۶. دوره آموزشی کلیه رشته های پردیس خودگردان دانشگاه مشابه دوره های روزانه به صورت آموزشی – پژوهشی خواهد بود.
۷. داوطلبان شاغل به تحصیل باید حداکثر تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ مورخ ۳۰/۱۱/۱۳۹۲ بطور قطع فارغ التحصیل شوند.
۸ . پذیرش دانشجو براساس احراز شرایط عمومی، اختصاصی، و کسب حد نصاب لازم در آزمون علمی انجام خواهد شد. حدنصاب لازم در آزمون توسط دانشگاه تعیین می گردد و در صورت عدم احراز آن توسط داوطلبان، پردیس خودگردان موظف به پذیرش و تکمیل ظرفیت در آن رشته نمی باشد.
۹. شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه رزمنده – ایثارگر واجد شرایط به شرح پیوست (  اینجا را کلیک کنید)مشخص گردیده است.
۱۰. پذیرش دانشجو در این دوره از طریق آزمون اختصاصی و بر اساس مقررات و آیین نامه های دانشگاه و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد. آزمون اختصاصی از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی مدارک یا ترکیبی از آنها خواهد بود.
۱۱. در صورت برگزاری آزمون کتبی در هر رشته مواد و ضرایب امتحانی مندرج در دفترچه شماره ۱ آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۲ سازمان سنجش آموزش کشور (  اینجا را کلیک کنید) صورت می پذیرد.
۱۲. دانشجویان پردیس دانشگاهی (خودگردان) از خدمات رفاهی از قبیل خوابگاه، وام تحصیلی، یارانه غذای دانشجویی و غیره برخوردار نمی باشند. لیکن، می توانند از امکانات آموزشی و کمک آموزشی مانند کتابخانه، مرکز رایانه و مرکز اسناد و مدارک علمی بدون پرداخت هزینه و همچنین از امکانات رفاهی موجود مانند رستوران، مجتمع ورزشی، … به هزینه شخصی و طبق مقررات دانشگاه استفاده کنند.
۱۳. پذیرفته شدگان مشمول خدمت وظیفه عمومی از تسهیلات معافیت تحصیلی بهره مند خواهند شد.
۱۴. دانشجویان در طول دوره ملزم به رعایت کلیه مقررت و آئین نامه های آموزشی و انضباطی دانشگاه می باشند.

 ج : میزان شهریه دوره :

۱- شهریه تحصیلی دوره در رشته حقوق جزا و جرم شناسی ۱۶۰ میلیون ریال (یکصد و شصت میلیون ریال ) می باشد.
۲- شهریه تحصیلی دوره در رشته ژنتیک۱۸۰ میلیون ریال (یکصد و هشتاد میلیون ریال) می باشد.
تبصره ۴: کل شهریه دوره حداکثر طی دو قسط (قسط اول در آغاز تحصیل و قسط دوم در ابتدای سال دوم که مقارن با نیمسال سوم تحصیلی می باشد) دریافت می شود. همچنین دانشجو در هنگام ثبت نام و آغاز تحصیل باید معادل شهریه کل دوره ضمانت معتبر نزد امور مالی معاونت آموزشی دانشگاه بسپارد.
تبصره ۵: شهریه مذکور مربوط به چهار نیمسال تحصیلی می باشد و در صورت گذراندن دروس جبرانی، مردودی و … و طولانی شدن دوره ی تحصیل بیش از چهار نیمسال تحصیلی، دانشجو باید شهریه تحصیلی دوره مازاد را وفق مقررات دانشگاه جداگانه پرداخت نماید.

د : نکات مهم

۱. مسئولیت صحت کلیه مندرجات تکمیل شده در فرم تقاضا نامه برعهده متقاضی می باشد. درصورت مشاهده هر گونه اطلاعات نادرست که متقاضی ارائه کرده باشد و منجر به پذیرش وی گردد، در هر مرحله ( قبل یا بعد از ثبت نام و در حین تحصیل )، پذیرش وی لغو می گردد.
۲- وجه ثبت نام شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۳- داوطلبان برای تماس ضروری صرفاً درخصوص رفع مشکلات امور ثبت نام الکترونیکی با شماره تلفن: ۸۸۹۷۶۷۸۶ و ۸۸۹۷۶۹۸۷ تماس حاصل نمایند.
۴- هرگونه اطلاعیه تکمیلی در قسمت معاونت آموزشی در وبگاه دانشگاه به نشانی اینترنتی: http://www.modares.ac.ir/edu قرار خواهد گرفت. لذا، ضروری است داوطلبان برای دریافت اطلاعات به نشانی مذکور مراجعه و جدا از مراجعه حضوری خودداری نمایند.
۵– از هم اکنون به داوطلبان یادآور می شود در صورتی که پذیرش از طریق مصاحبه باشد، داوطلب ملزم به ارائه اصل مدرک/گواهی دیپلم دارای معدل، اصل مدرک/گواهی کارشناسی دارای معدل، ریز نمرات دوره کارشناسی، و سایر سوابق علمی- تجربی به هنگام مصاحبه می باشد. لذا ضروری است داوطلبان نسبت به تهیه و آماده سازی اصل و تصویر مدارک مذکور فورا اقدام کنند تا به هنگام برگزاری مصاحبه علمی بتوانند آنها را ارائه نمایند.

ه: مراحل ثبت نام برای شرکت در آزمون اختصاصی:

۶- کلیه داوطلبان کارشناسی ارشد پردیس خودگردان دانشگاه تربیت مدرس برای نیمسال دوم تحصیلی۹۳ – ۱۳۹۲ ، جهت شرکت در آزمون اختصاصی می‏بایستی از روز شنبه مورخ ۲۳/۹/۹۲ از طریق نشانی اینترنتی سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) دانشگاه تربیت مدرس (http://golestan.modares.ac.ir ) وارد این سامانه شوند و مراحل ذیل را به طور کامل طی نمایند.

مرحله اول: دریافت شناسه کاربری و شماره پرونده
پس از ورود به سیستم و وارد نمودن کد امنیتی لینک “پذیرش در دانشگاه تربیت مدرس ویژه پردیس” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم: تکمیل مشخصات ،پرداخت الکترونیکی و دریافت گواهی ثبت نام:
پس از دریافت شناسه کاربری ضروری است وارد سامانه شده و مراحل زیر را انجام دهید:
۱- تکمیل مشخصات :
در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت شده، داوطلب پس از انجام اصلاحات و ویرایش مورد نظر برای ثبت اطلاعات بایستی « کلید اعمال تغییرات » را کلیک نماید.
۲- پرداخت الکترونیکی هزینه شرکت در آزمون اختصاصی :
داوطلب جهت ثبت نام در آزمون یک رشته لازم است مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ هزار ریال (هشتصد هزار ریال) از طریق لینک پرداخت الکترونیکی پرداخت نماید.
۳- دریافت گواهی انجام ثبت نام :
در این مرحله داوطلب در صورتیکه مراحل ثبت نام، پرداخت الکترونیکی و ارسال مدارک را با موفقیت گذرانده باشد، می‏تواند از سیستم گواهی انجام ثبت نام را چاپ نماید تا در روز آزمون آن را ارائه نماید.
توجه: داوطلبانی که گواهی انجام ثبت نام دریافت کنند، ثبت نام آنها قطعی می باشد. در صورتیکه در سامانه تنها اقدام به دریافت شناسه کاربری کرده اید، ضروری است نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایید. ثبت نام در دو مرحله انجام می گردد، مرحله اول تعیین شناسه کاربری و رمز عبور و مرحله دوم ثبت نام در آزمون می باشد.

٭ نشانی دانشگاه تربیت مدرس :
تهران: تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و شهید چمران
٭ نشانی پردیس دانشگاهی (خودگردان) دانشگاه تربیت مدرس:
تهران: میدان فاطمی. ابتدای خ شهید گمنام، خ شهید جهانمهر، پ ۶ شماره تلفن: ۸۸۹۷۶۷۸۶ و ۸۸۹۷۶۹۸۷.
پردیس دانشگاهی (خودگردان) دانشگاه تربیت مدرس

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات