نخبگان

اعلام جزئیات آزمون کارشناسی ارشد ۹۳

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه به صورت سراسری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر حسین توکلی سخنگو و مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بااعلام این خبر به ایسنا، گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه از طریق سایت اینترنتی سازمان www.sanjesh.org توزیع می‌شود.

وی افزود: هر داوطلب بر حسب مورد و با توجه به تاریخ برگزاری آزمون هر کد رشته امتحانی می‌تواند به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کند.

به گفته وی با توجه به اینکه ۱۱۲هزار و ۶۰۵ داوطلب علاقه مند به شرکت در دو رشته امتحانی هستند و برای این افراد دو کارت ورود به جلسه در نظر گرفته می‌شود، بنابراین جمعا یک میلیون و ۶۴ هزار و ۴۹۳ کارت برای تمام داوطلبان شرکت در آزمون سکارشناسی ارشد ناپیوسته درنظر گرفته شده است.

توکلی همچنین درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، تصریح کرد: بر اساس زمان پیش‌بینی شده این آزمون در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در روزهای چهارشنبه ۱۶ بهمن، پنجشنبه ۱۷بهمن و جمعه ۱۸ بهمن ماه سال ۹۲ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات