نخبگان

آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد ۹۳

معاون فنی و آماری سازمان سنجش درباره امکان ویرایش برای کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ گفت: داوطلبان می توانند معدل خود را یا ابراز علاقمندی به گزینش در دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی را در کارت خود ویرایش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر احسان جمالی در نشست خبری سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در صورتی که داوطلبان ابراز علاقمندی را فراموش کنند در زمان انتخاب رشته هم این امکان برای آنها فراهم است که بتوانند آن را انتخاب کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

معاون فنی و آماری سازمان سنجش یادآور شد: در آزمون کارشناسی ارشد ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد به معدل داوطلب اختصاص دارد که لازم است داوطلب معدل صحیح خود را در کارت درج کند و در غیر این صورت امکان بازگشت برای فرد وجود ندارد و در صورت مغایرت معدل امکان ادامه تحصیل برای فرد وجود نخواهد داشت.

محمود رضا – رحیمیان معاون امور آزمون های سازمان سنجش هم درباره آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ گفت: داوطلبان تا سه ساعت پیش از آزمون امکان دریافت کارت را دارند و جای نگرانی نیست.

وی افزود: آوردن موبایل و ماشین حساب حتی به صورت خاموش و استفاده نکردن هم تخلف محسوب می شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کارشناسی ارشد در ۱۳۶ کدرشته برگزار می شود و ۶۶ کد رشته شناور در صبح پنجشنبه برگزار خواهد شد و به داوطلبان توصیه می شود که از روز قبل و در زمان دریافت کارت برای حضور در جلسه آزمون تمهیدات لازم را به خرج بدهند.

وی افزود: داوطلبان توجه داشته باشند که افرادی که در ۲ رشته شرکت کرده اند باید دو کارت ورود به جسله آزمون به همراه داشته باشند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات