نخبگان

تذکرات مهم سازمان سنجش به داوطلبان آزمون ارشد ۹۳

باتوجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون توجه کلیه داوطلبان را به تذکرات ذیل معطوف می دارد:

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

۱- تاکید براینکه کارتهای قبلی فاقد اعتبار است (باطل می باشد) و لذا بایستی حتماً کارت جدید پرینت شود .

۲- از آنجائیکه بعضاً آدرس محل برگزاری (حوزه امتحانی) داوطلبان تغییر یافته است . لذا ملاک آدرس محل برگزاری آزمون، آدرس مندرج در کارت ورودی جدید می باشد. بدیهی است چنانچه داوطلبی کارت جدید خود را پرینت ننماید و با کارت قبلی به حوزه امتحانی مراجعه کند از ورود داوطلب به حوزه ممانعت به عمل خواهد آمد.

ج-کنترل مندرجات کارت شرکت در آزمون

با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون و از آنجائیکه کارت شرکت در آزمون که هفته گذشته از طریق سایت این سازمان در اختیار داوطلبان قرار گرفته فاقد اعتبار (باطل) برای شرکت درآزمون می‌باشد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست در تاریخ‌های اعلام شده نسبت به تهیه پرینت مجدد از کارت شرکت در آزمون خود اقدام نموده و درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد لازم است به شرح زیر اقدام کنند.

۱- چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون داوطلبی با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز دو‌شنبه ۲۱/۱۱/۹۲ لغایت روز سه شنبه ۲۲/۱۱/۹۲ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در جدول شماره ۲ این اطلاعیه آمده است).

۲- درصورتیکه‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله تاریخ فارغ‌التحصیلی، موسسه فارغ‌التحصیلی، معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند « ه » مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق سایت سازمان سنجش حداکثر تا ۲۵ بهمن ماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

۳- داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی می‌باشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی (اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۳) در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام نمایند.

۱۱- داوطلبانی که موفق به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند ضرورت دارد برای پیگیری موضوع در زمانهای اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رنفع نقص مطابق جدول شماره دو مراجعه نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نسرین
بهمن ۲۰, ۱۳۹۲ ۴:۵۸ ب٫ظ

دوستای گلم:
این شعر رو تقدیم می کنم به همه اونایی که هیچوقت دست از تلاش نکشیدن و همیشه امیدوار بودن
گر خسته‌ای بمان
و اگر خواستی بدان:
ما را تمام لذت هستی به جست و جوست
پویندگی تمامی معنای زندگی‌ست
«هرگز
نگرد نیست»
سزاوار مرد نیست …

فریدون مشیری