نخبگان

تعویق آزمون کارشناسی ارشد ۹۳

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ به دلیل گزارشات واصله در رابطه با شرایط نامساعد جوی در اغلب استانهای کشور و درخواست داوطلبان به تعویق افتاد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: براساس گزارشات واصله در رابطه با شرایط نامساعد جوی در اغلب استانهای کشور و درخواست داوطلبان و خانواده­ های آنان، مسؤولین استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هماهنگی بعمل آمده با وزارت کشور  در رابطه با عدم امکان حضور داوطلبان یا مشکلات حضور به موقع در حوزه­ های امتحانی، سازمان سنجش آموزش کشور به منظور رفاه حال داوطلبان ترتیبی اتخاذ کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی افزود: به این ترتیب آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ جلسات امتحانی صبح و بعد از ظهر ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ بهمن به ترتیب در روزهای چهارشنبه ۲۳ ، پنج­شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ بهمن­ ماه برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی این سازمان ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۹ بهمن­ ماه از طریق سایت سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ پیش از این قرار بود این آزمون در صبح و بعد از ظهر روزهای ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه ۹۲ برگزار شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
God bless u all
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سازمان سنجش زده دوشنبه ۲۶ام رو سایت خودش اعلام میکنه یعنیsanjesh.or

فرزین
بهمن ۱۹, ۱۳۹۲ ۸:۲۰ ق٫ظ

برای من که فرقی نمی کنه چون اصلاً نخوندم. خداکنه بقیه دوستان قبول شن.

فرنوش
بهمن ۱۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۹ ق٫ظ

ای کاش بیشتر عقب می افتاد

فرنوش
بهمن ۱۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۸ ق٫ظ

از اطلاع رسانیتون سپاسگزاریم

شیما
بهمن ۱۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۸ ق٫ظ

خدا رو شکر

نسرین
بهمن ۱۹, ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ق٫ظ

سلام
ایا تاریخ این دو ازمون عوض میشه یا نه؟
چون باید وقت بگذارم برای یه ازمون دیگه.
پس کی اعلام میکنند؟

افشین
بهمن ۱۷, ۱۳۹۲ ۶:۲۸ ق٫ظ

خوب این کارت که داریم دیگه به درد نمی خوره پس !

مریم
بهمن ۱۷, ۱۳۹۲ ۶:۲۸ ق٫ظ

واسه همه پیامک دادن که به تاخیر افتاد . دمشون گرم. داشتم فکر میکردم خیلی ها فردا میرن پای چوبه دار و برمیگردن :) البته مخابرات کلی حال کرد یک میلیون پیامک در ۱ ثانیه.حساب کنید اگه دونه ای بیست تومان باشه ….. بلایای طبیعی هم برای بعضیها درآمد

سارا
بهمن ۱۷, ۱۳۹۲ ۶:۲۷ ق٫ظ

خدایی به یه هفته وقت بیشتر احتیاج داشتم :)

مجید
بهمن ۱۷, ۱۳۹۲ ۶:۲۷ ق٫ظ

من تو عمرم کنکورهای زیادی دادم.این یکی داره خیلی کمدی دراما میشه.اون از ثبت نام اون از کارت اومدن و اینم از کنکور گرفتن.

اونترنت
بهمن ۱۵, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

ممنون