نخبگان

راه‎اندازی ۱۰ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: ۱۰ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد راه‎اندازی می‎شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری ایسنا -منطقه لرستان، محمدرضا جعفری با حضور در جمع دانشجویان متمرکز تحصیلات تکمیلی مرکز خرم‎آباد، بیان کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی در تمامی مراکز و واحدهای این دانشگاه که دارای شرایط لازم هستند، صورت می‎گیرد و با توجه به درخواست جوانان این استان در راستای تحصیل در مقطع کارشناسی این امر به عنوان یکی از مهمترین برنامه‎های در دست پیگیری این دانشگاه در سال‎جاری است.

وی اظهار کرد: ایجاد ۱۰ رشته دیگر تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در دست پیگیری بوده که در صورت موافقت نهایی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم، تحقیقت و فناوری از مهر ماه سال جاری در این رشته‎ها دانشجو پذیرش می‎شود.

لازم به ذکر است که در این نشست ابتدا دانشجویان به بیان مشکلات و سؤالات آموزشی دانشجویی و پژوهشی خود از جمله تجهیزات اداری، تکمیل کتابخانه و سالن مطالعه، راه‎اندازی اتوماسیون تغذیه و سلف سرویس و ارائه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور مرکز خرم‎آباد پرداختند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات