آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۳ از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز کنکور کارشناسی ارشد ۹۳ گفت: داوطلبان از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان به نشانی www.sanjesh.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون را دریافت کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی افزود: مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳ از روز چهار‌شنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد و داوطلب امکان انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل را از میان کدرشته های اعلامی دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری آزمونهای علمی، تشریحی، پروژه و یا عملی داوطلبان متقاضی کد رشته‌های امتحانی ۱۱۱۵-۱۱۳۱-۱۱۴۸ (رشته مدیریت شهری)-۱۳۵۰-۱۳۵۱-۱۳۵۲-۱۳۵۶-۱۳۵۷-۱۳۵۸-۱۳۶۰-۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ که مجاز به انتخاب رشته شده باشند در تاریخ ۱۲ خردادماه از طریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان سنجش اعلام می شود.

وی گفت: پاسخنامه و کلید سوالات برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند از روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۳ در سایت این سازمان قابل دسترسی است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات