نخبگان

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۹۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد .

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر به روابط عمومی آزمون گفت : داوطلبان می توانند از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۴/۳/۹۳ با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

اقبالی در ادامه افزود: چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه نمودند، لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی که به عنوان حوزه برگزاری انتخاب نموده اند، مراجعه نمایند.

رئیس مرکز آزمون در خصوص زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه گفت : زمان رفع نقص روزهای دوشنبه ۵/۳/۹۳ و چهارشنبه ۷/۳/۹۳ از صبح ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴الی ۱۸ می باشد.

اقبالی افزود : مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه حوزه تهران برای برادران به آدرس میدان امام حسین ، خیابان دماوند، جنب بیمارستان بوعلی واحد تهران مرکزی (مجتمع دانشگاهی ولیعصر) است و حوزه خواهران به آدرس شهرک قدس(غرب سابق)، میدان صنعت، ابتدای خیابان ایران زمین، رو به روی اداره برق، واحد تهران مرکزی (دانشکده تربیت بدنی) است.

اقبالی به داوطلبان توصیه کرد : داوطلبان در نظر داشته باشند از زمانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند، می بایست شماره داوطلبی خود را یادداشت نموده و آن را تاپایان زمان اعلام نتایج نگهداری کنند تا برای دریافت کارنامه از پایگاه اینترنتی مرکزآزمون دچار مشکل نشوند .

وی در پایان اعلام کرد :آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال در ۶ نوبت صبح و عصر در روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه مورخ ۸ ، ۹ و ۱۰ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد .

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات