نخبگان

جزییات ثبت‌نام دوره های فراگیر ارشد پیام نور ۹۳

شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۳ (نوبت چهاردهم) اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش سرویس «آموزشی» ایسنا، ثبت‌نام آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۳ (نوبت چهاردهم) از فردا سه شنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۲۱ خرداد پایان می‌پذیرد.

شرایط ثبت‌نام‌:

علاقمندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ،مقررات وظیفه عمومی ، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان قرار دارد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضی شوند.لازم به توضیح است منحصراً داوطلبانی که در آزمون ثبت نام و در جلسه امتحان شرکت و نهایتاً به عنوان پذیرفته شده از طریق سایت سازمان اعلام شوند مجاز به تحصیل در دوره¬های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خواهند بود .

همچنین با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۵۷۵ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون ، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۳ (نوبت چهاردهم) در روز جمعه ۱۴ شهریور ماه برگزار می‌شود و داوطلبان لازم است از روز چهارشنبه طی روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۳ تقاضانامه تعیین می‌گردد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات