نخبگان

انجام پروژه های SPSS و LISREL و مشاوره پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی

تحلیل گران داده به عنوان گروهی مجرب و برخوردار از سالها تجربه در آنالیز داده های آماری و مشاوره به دانشجویان در زمینه تدوین پروپوزال، تحلیل نتایج و تدوین پایان نامه، افتخار دارد تا در زمینه های زیر خدمت رسانی نماید:

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

۱ تدوین پروپوزال: یافتن موضوع مناسب برای پایان نامه های دانشجویی نخستین گام در تقویت رزومه و بنیه علمی است. در انتخاب موضوع پایان نامه می بایست موارد متعددی در نظر گرفته شود، از آن جمله:

به روز بودن موضوع با توجه به مقالات منتشره در ژورنالهای داخلی و بین المللی
تسهیل ادامه تحصیل دانشجو در ماطع دکتری (داخل و خارج از کشور)
زمینه شغلی متقاضی (در برخی از موارد پایان نامه ها نیاز به مطالعات موردی با طراحی پرسشنامه خواهند داشت)
علاقه دانشجو
توانایی دفاع دانشجو
اولویت های پژوهشی سازمان های مختلف جهت بهره مندی دانشجویان از مزایای مادی

تحلیل گران داده تلاش می کند با همراهی و مشاوره دقیق و متناسب در جهت تسهیل انتخاب موضوع مناسب و تدوین پروپوزال قوی و کارآمد توسط دانشجویان گام بردارد.

http://lisrel-spss.ir

۲- انجام پروژه های SPSS : این نرم افزار یک تجزیه کننده جامع و انعطاف پذیر آماری و یک سیستم مدیریت داده است. Spss می تواند داده ها را تقریباً از همه انواع فایل ها بگیرد و از آنها در تولید گزارش های جدول بندی شده، نقشه ها، نقشه پخش/ توزیع و روند/ توسعه، آمارهای توصیفی و تجزیه و تحلیل آماری جریان پیچیده و رفتار مرکب داده ها … استفاده کند.

تحلیل گران داده با شناخت کامل از این نرم افزار، آمادگی دارند تا خدمات مورد نیاز شما و تحلیل های متناسب با تحقیق تان را در اسرع وقت انجام داده و خروجی های مورد نیاز را به همراه تشریح فرآیند در اختیار شما قرار دهند.

http://lisrel-spss.ir

۳– تحلیل داده ها با LISREL: لیزرل مخفف linear structural relations است. نرم افزار تحلیل آماری لیزرل LISREL جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می‌شود. نرم افزار لیزرل (Lisrel) مکمل نرم افزار اس پی اس اس است که در علوم انسانی و علوم اجتماعی استفاده می شود. این نرم افزار کارهای گرافیکی را بهتر از نرم افزار SPSS انجام می‌دهد.

تحلیل گران داده آمادگی دارد با توجه به زمینه تحقیق نسبت به بهره گیری از این نرم افزار و اخذ خروجی های جامع و کامل اقدام نموده و نتایج بررسی های انجام شده را به همراه توصیف گام به گام فرآیندها در اختیار پژوهشگران قرار دهد.

http://lisrel-spss.ir

۴تدوین پایان نامه : نحوه نگارش و تدوین پایان نامه از اصولی مشخص پیگیری می کند که می بایست از سوی دانشجویان رعایت گردد. حضور یک مشاور آگاه و مجرب در کنار دانشجو موجب می شود تا ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی ، نتایج مفیدتری از تلاش های دانشجو حاصل گردد و خروجی پایان نامه قابلیت بالایی برای انتشار مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی داشته باشد.

اگر در هر یک از زمینه های فوق نیاز به همفکری و مشارکت دارید همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره های ما بهره مند شوید.

تلفن :

۰۲۱-۵۵۹۳۵۹۱۴

۰۹۱۹-۹۹۱۰۹۹۳

۰۹۳۶-۷۶۴۰۹۶۴

http://lisrel-spss.ir

ایمیل:
spss.home@yahoo.com

spss.analyse@hotmail.com

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات