نخبگان

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد مجازی

مهلت ثبت نام در دو آزمون دکتری نیمه متمرکز و پردیس‌های خود گردان و آزمون کارشناسی ارشد مجازی تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با  خبرنگار  باشگاه خبرنگاران گفت:‌ به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان علاقمند به ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌ی دکتری نیمه متمرکز سال ۹۳ پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین آن دسته از داوطلبان علاقمند برای شرکت در آزمون مذکور دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ی مجازی(ویژه‌ی شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال ۹۳ که تا کنون برای ثبت نام اقدام نکردند مهلت ثبت نام در هر یک از آزمون‌های مذکور تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۹۳ تمدید شد.
وی افزود: به کلیه‌ی داوطلبان هر یک از آزمون‌های مذکور که در این مهلت در نظر گرفته شده ثبت نام نکردند توصیه می‌شود به سایت سازمان سنجش مراجعه و بر حسب مورد پس از دریافت دفترچه‌ی ثبت نام و انتخاب رشته آزمون مربوط و مطالعه‌ی دقیق در صورت داشتن ضوابط حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۹۳ به سایت سازمان سنجش مراجعه و با رعایت دستورالعمل نسبت به تقاضا نامه‌ی اینترنتی اقدام نمایند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات